Перегляд за Автор "Мей, Фан"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР та України(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Мей, ФанУ дисертації здійснено порівняльний аналіз теоретичних положень та практичного досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР та України для визначення напрямів імплементації практики використання інформаційно-комунікаційних технологій в університетах КНР у сучасних умовах фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах України. На основі аналізу наукових джерел висвітлено основні шляхи наукового осмислення порушеної проблеми в китайській та українській психологопедагогічній літературі, проаналізовано й уточнено сутність основних понять, що стосуються проблеми дослідження: «технологія», «навчальна технологія», «інформаційно-комунікаційні технології», «інформаційно-комунікаційні технології в освіті», «інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці учителів музичного мистецтва» та супутні поняття «інновації», «інтеграція», оскільки інтеграція інформаційних технологій у процес фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва змінює традиційний режим викладання і стає центром інновацій. Визначено, що інтеграція ІКТ в освіту відбувається у якості: об’єкта вивчення, інструмента пізнання та засобу навчання. Проаналізовано основні шляхи застосування інформаційнокомунікаційних технологій у процесі фахової підготовку майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР та України за науковими розвідками, що дозволило зробити висновок: у працях китайських науковців широку розробку отримали проблеми інформатизації освіти мистецького спрямування, від питань історичних передумов до становлення, розвитку та прогнозування інтеграції інформаційних технологій у підготовку вчителів музичного мистецтва; у нашій країні, робота спрямована на систематичне, планомірне, багатовекторне дослідження ролі, можливостей та функцій інформаційних технологій у підготовці вчителів музичного мистецтва. Визначено наукове підгрунтя впровадження ІКТ у процес фахової підготовки вчителів музичного мистецтва в університетах КНР та України, виявлено шляхи збагачення змісту, форм та методів фахової підготовки вчителів музичного мистецтва завдяки використанню інформаційнокомунікаційних технологій та сполученість вимог до підготовки вчителів музичного мистецтва в університетах та музичною освітою в початковій і середній школі в КНР та Україні; окреслено перспективні напрями імплементації педагогічно цінних теоретичних і практичних доробок китайських фахівців з використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР в університети України. In the dissertation, a comparative analysis of the theoretical provisions and practical experience of using information and communication technologies in the professional training of future music teachers in the universities of the People's Republic of China and Ukraine was carried out in order to determine the directions of implementation of the practice of using information and communication technologies in the universities of the PRC in the modern conditions of the professional training of future music teachers in universities of Ukraine. Based on the analysis of scientific sources, the main ways of scientific understanding of the raised problem in Chinese and Ukrainian psychological and pedagogical literature are highlighted, the essence of the main concepts related to the research problem is analyzed and specified: «technology», «educational technology», «information and communication technologies», «information and communication technologies in education», «information and communication technologies in the professional training of music teachers» and related concepts «innovation», «integration», since the integration of information technologies in the process of professional training of future music teachers changes the traditional mode of teaching and becomes a center of the innovations. It was determined that the integration of ICT in education takes place as: an object of study, a tool of knowledge and a means of learning. The main ways of using information and communication technologies in the process of professional training of future music teachers in the universities of the People's Republic of China and Ukraine were analyzed according to scientific research, which allowed us to draw a conclusion: in the works of Chinese scientists, the problems of informatization of art education were widely developed, from issues of historical prerequisites to until today, development and forecasting of the integration of information technologies in the training of music teachers; in Ukraine, the work is aimed at a systematic, planned, multi-vector study of the role, possibilities and functions of information technologies in the training of music teachers. The scientific basis for the introduction of ICT in the process of professional training of music teachers in the universities of the People's Republic of China and Ukraine has been identified, ways of enriching the content, forms and methods of professional training of music teachers thanks to the use of information and communication technologies and the combination of requirements for the training of music teachers in universities and music education have been identified in primary and secondary school in China and Ukraine; outlined perspective directions of implementation of pedagogically valuable theoretical and practical experience of Chinese specialists in the use of information and communication technologies in the process of professional training of future music teachers in universities of the People's Republic of China in universities of Ukraine.
- ДокументМУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Мей, ФанУ статті проаналізовано зміст поняття «мультимедіа», зміст мультимедійних технологій у вищій освіті. Показано види мультимедійних курсів у підготовці фахівців музичного мистецтва: відеолекція, лекція мультимедіа, аналогові навчальні видання. Доведено, що впровадження мультимедійних технологій у освітній процес сприяє підвищенню якості підготовки фахівців музичного мистецтва. The article analyzes the content of the concept of «multimedia», the content of multimedia technologies in higher education. The types of multimedia courses in the training of specialists in musical art are shown: video lecture, multimedia lecture, analogue educational publications. It has been proven that the introduction of multimedia technologies in the educational process improves the quality of training specialists in musical art.
- ДокументШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (КИТАЙСЬКИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-15) Мей, Фан; Матвєєва, О. О.У статті розкрито важливість впровадження інформаційних технологій у підготовку учителів музичного мистецтва. Проаналізовано такі закони та нормативні акти: Закон «Про Національну програму інформатизації», Наказ МОН України «Деякі питання організації дистанційного навчання», Концепцію розвитку дистанційної освіти в Україні та Концепцію впровадження медіаосвіти. Виявлено різні аспекти застосування інформаційних технологій в освіті України: важливість застосування у освітньому процесі інформаційних технологій, як результату зміни основної освітньої парадигми: якщо раніше викладач був головним джерелом професійної інформації, що зумовлювало репродуктивну методику навчання, то тепер він має навчити студента орієнтуватися в інформаційному середовищі, розвинути його творчі та інтелектуальні здібності. Результати дослідження китайських науковців виявили такі основні риси інформатизації в підготовці учителів музичного мистецтва: розчиняє кордони засобів масової інформації та персоналізує музику; оцінювання музики стає початком стимулювання її створення; надає широкий спектр шляхів поширення та обміну інформацією для творчого бажання висловити себе у створенні музичних творів; призводить до трансформації традиційних форм викладання музики; прискорює швидкість поширення музики; порушує чітке розходження між творцями музики і слухачами, оскільки слухачі також можуть ставати творцями. В статье раскрыто важное значение внедрения информационных технологий в подготовку учителей музыкального искусства. Проанализированы такие законы и нормативные акты: Закон «О Национальной программе информатизации», Приказ МОН Украины «Некоторые вопросы организации дистанционного обучения», Концепцию развития дистанционного образования в Украине и Концепцию внедрения медиаобразования. выявлены различные аспекты применения информационных технологий в образовании Украины: важность применения в образовательном процессе информационных технологий, как результата изменения основной образовательной парадигмы: если раньше преподаватель был главным источником профессиональной информации, что приводило к репродуктивной методике обучения, то теперь он должен научить студента ориентироваться в информационной среде, развить его творческие и интеллектуальные способности. Результаты исследования китайских ученых выявили следующие основные черты информатизации в подготовке учителей музыкального искусства: растворяет границы средств массовой информации и персонализирует музыку; оценивания музыки становится началом стимулирования ее создания; предоставляет широкий спектр путей распространения и обмена информацией для творческого желание выразить себя в создании музыкальных произведений; приводит к трансформации традиционных форм преподавания музыки; ускоряет скорость распространения музыки; нарушает четкое различие между создателями музыки и слушателями, поскольку слушатели также могут становиться творцами. The purpose of the article is to analyze the areas of research and experience in implementing information technology in the training of music teachers in Ukraine and China. Methodology. In Ukraine, the importance of the introduction of information technology is supported at the state level. To analyze the introduction of information technology in the training of music teachers were analyzed: the Law «On the National Informatization Program», the Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine «Some issues of distance learning», the Concept of distance education in Ukraine and the Concept of media education. The study revealed various aspects of the use of information technology in education in Ukraine. Ukrainian scholars emphasize the importance of using information technology in the educational process because of changing the basic educational paradigm: if before the teacher was the main source of professional information, which led to reproductive teaching methods, now the teacher’s function is different, the must teach students to navigate in the information environment, to develop his creative and intellectual abilities. The application and introduction of information technologies and methods in the educational process of teacher training in music art has been studied in the works of Yu. Dvornyk (2015), L. Bondarenko (2019), L. Gavrilova (2016) and others. Scientific novelty. A comparative model of the use of information technology in the training of music teachers in China is presented. This issue is related to the unified system of qualification and educational standards and curricula for the training of music teachers developed by the Ministry of Education of the PRC. In the researches of Chinese scientists the following main features of informatization in the training of music teachers have been identified: dissolves the boundaries of the media and personalizes music; evaluation of music becomes the beginning of stimulating its creation, many people become participants in musical works; provides students with a wide range of ways to disseminate and exchange information for a creative desire to express themselves in the creation of musical works; leads to the transformation of traditional forms of teaching music; accelerates the speed of music distribution; violates a clear distinction between music creators and listeners, as listeners can also become creators. Conclusions. A brief review of legislation, regulations and research of Ukrainian scientists allows us to conclude about the systematic, planned, multi-vector activities for the improvement and development of information technology in education, in the training of music teachers. The outlined ways of introducing information technologies in the training of music teachers in Ukraine and China testify to the widespread development by Chinese scientists of problems of informatization of art education, covering issues of historical preconditions, formation, development and forecasting of information technology integration in music teachers. On the other hand, in our country, the work is focused more on systematic, planned, multi-vector activities to improve and develop information technology in the training of music teachers.
- ДокументШЛЯХИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Мей, ФанУ статті представлено аналіз шляхів інформатизації процесу підготовки вчителів музичного мистецтва у КНР, що спирається на розроблену Міністерством освіти КНР єдину систему кваліфікаційних та освітніх стандартів та навчальних планів підготовки вчителів музичного мистецтва. Визначено взаємозв’язки застосування інформаційних технологій у підготовці вчителів музичного мистецтва та єдиною системою кваліфікаційних та освітніх стандартів та навчальних програм, що представлені такими документами: «Національна програма з музичної педагогіки (програма педагогічної освіти) для студентів», «Керівництво з викладання обов’язкових дисциплін для студентів старших курсів у галузі музикознавства (педагогічної освіти) в загальноосвітніх та інших національних школах», «Програму підготовки фахівців по загальноосвітній навчальній програмі для студентів коледжів і університетів» тощо. Показано, що китайськими науковцями було проаналізовано дисбаланс між професійними та іншими циклами дисциплін, запропоновано ідеї щодо поліпшення професійної підготовки (оптимізувати структуру команди розробників, збільшити частку професійних дисциплін, застосовувати сучасні методи навчання музиці). Показано, що сучасні проблеми підготовки учителів музичного мистецтва грунтуються на історичних передумовах музичної освіти КНР, її інформатизації. Інтеграція інформаційних технологій і навчальних програм, на думку китайських науковців, стає новим методом навчання, що органічно поєднує інформаційні технології, інформаційні ресурси, інформаційні методи, людські ресурси і зміст дисциплін. У дослідженнях визначено, що вплив інформатизації на традиційну музичну освіту призводить до трансформації традиційних форм викладання музики, оскільки до популяризації інформаційних технологій музика зберігалася у статичній формі нот, а з розвитком інформатизації, з появою і розвитком Інтернету, методи статичного і матеріалізованого уявлення музики стали віртуалізуватися; також впровадження інформаційних технологій у освітній процес має допомагати визначенню здібностей студентів. Показано, що одним з напрямів застосування інформаційних технологій у підготовці вчителів музичного мистецтва є впровадження мультимедійних засобів, які створюють «полісередовище», що у синкретичному вигляді представляє різні види та засоби надання інформації (текст, графіку, звук тощо). The article presents an analysis of ways to inform the process of training music teachers in China, based on the Ministry of Education of China developed a single system of qualification and educational standards and curricula for training music teachers. The interrelationships of the use of information technologies in the training of music teachers and a single system of qualification and educational standards and curricula are determined, which are presented in the following documents: «National Program in Music Pedagogy disciplines for senior students in the field of musicology (pedagogical education) in secondary and other national schools», «Training program for general education curriculum for students of colleges and universities», etc. It is shown that Chinese scientists have analyzed the imbalance between professional and other cycles of disciplines, proposed ideas for improving training (optimize the structure of the development team, increase the share of professional disciplines, apply modern methods of teaching music). It is shown that modern problems of training teachers of music art are based on the historical preconditions of music education in China, its informatization. The integration of information technology and curricula, according to Chinese scholars, is becoming a new method of teaching that organically combines information technology, information resources, information methods, human resources and the content of disciplines. Studies have shown that the impact of informatization on traditional music education leads to the transformation of traditional forms of music teaching, as the popularization of information technology music was stored in static form, and with the development of informatization, with the advent and development of the Internet; also the introduction of information technology in the educational process should help determine the abilities of students. It is shown that one of the areas of application of information technology in the training of music teachers is the introduction of multimedia tools that create a «polyenvironment» that syncretically represents different types and means of providing information (text, graphics, sound, etc.).
- ДокументІНФОРМАТИЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ШЛЯХ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО БАЖАННЯ ВИСЛОВИТИ СЕБЕ У СТВОРЕННІ МУЗИЧНИХ ОБРАЗІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-07) Мей, ФанУ статті показано необхідність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у підготовку учителів музичного мистецтва. Доведено, що відбувається збагачення змісту фахової підготовки завдяки застосуванню засобів мультимедіа; використання нових методів навчання із залученням інформаційно-комунікаційних технологій (застосування мобільних телефонів; використання камери; розміщення QR-кодів поруч із музичними творами тощо). The article shows the necessity of introducing information and communication technologies in the training of music teachers. It has been proven that the content of professional training is enriched thanks to the use of multimedia tools; use of new teaching methods involving information and communication technologies (use of mobile phones, use of a camera, placement of QR codes next to musical works, etc.).