Перегляд за Автор "Мацишина, С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДомашня освіта в Україні у першій половині ХІХ століття(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Мацишина, С.На основі аналізу широкого кола архівних матеріалів, педагогічної періодики, методичної літератури автор робить висновок, що домашнє виховання і навчання в Україні було представлено в різних суспільних інституціях ще до створення державної системи освіти. Based on the analysis of a wide range of archival materials, pedagogical periodicals, methodical literature, the author concludes that home education and education in Ukraine was presented in various public institutions even before creation of the state education system.
- ДокументМетоди навчання читання в домашній освіті першої половини ХІХ ст.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Мацишина, С.В статті досліджено методи навчання читання на початку ХΙХ століття. У змісті діяльності домашніх наставників і вчителів у досліджуваний період використовувався широкий спектр методів: методи навчання (літероскладовий, складовий, звуковий синтетичний, звуковий аналітичний методи, методи початкового навчання грамоти Д. Оболенського, Жакото, методи перекладу – текстуально-перекладний та граматико-перекладний, словесні, наочні, практичні) та виховання (метод прикладу, змагання, доручення, заохочення та покарання, переконання, навіювання, слово як важливий засіб виховання). The article investigates the methods of teaching reading in the early nineteenth century. In the content of the activities of home tutors and teachers in the studied period used a wide range of methods: teaching methods (letter-syllabic, compound, sound synthetic, sound analytical methods, methods of initial literacy training by D. Obolensky, Zhakoto, methods of translation – text-translation and grammar-translation, verbal, visual, practical) and education (the method of example, competition, instruction, encouragement and punishment, persuasion, suggestion, word as important means of education).