Перегляд за Автор "Масюк, Г. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозробка дидактичних матеріалів для формування медіа-освітньої компетентності майбутніх вчителів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Масюк, Г. І.У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття медіаосвіта як складової професійної діяльності майбутнього вчителя, поняття медіакомпетентності майбутнього вчителя, її педагогічної сутності та структура, особливості проєктування та розробки дидактичних матеріалів для формування медіакомпетентності студентів, подано ресурси підтримки самостійної медіаосвіти. Представлено приклади різних форм дидактичної підтримки формування медіакомпетентності майбутніх вчителів, розроблено й впроваджено в освітню практику професійної підготовки майбутніх вчителів дидактичні матеріали для формування мотиваційно-ціннісного, інформаційно-знаннєвого та діяльнісно-комунікативного компонентів їхньої медіакомпетентності. The qualification work considers the concept of media education as a component professional activity of the future teacher, the concept of media competence future teacher, its pedagogical essence and structure, features design and development of didactic materials for formation media competence of students, provided resources for independent support media education.Examples of different forms of didactic support are presented formation media competence future teachers, developed and introduced into the educational practice of professional training of future teachers didactic materials for formation motivational and value, information-knowledge and activity-communicative components of their media competence.
- ДокументФОРМУВАННЯ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Остапенко, Л. П.; Масюк, Г. І.Медіакомпетентність майбутнього вчителя загальноосвітньої школи розглянуто у трьох аспектах: індивідуальній (як показник готовності до здійснення медіаосвіти школярів), загально-професійній (пов’язаний з медіаграмотністю) та предметний (пов’язаний зі специфікою шкільної дисципліни).The media competence of the future secondary school teacher is considered in three aspects: individual (as an indicator of readiness for media education of pupils), general professional (related to media literacy) and subject (related to the specifics of the school discipline).