Перегляд за Автор "Марілова, Т."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості формування навчальної мотивації молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Марілова, Т.В статті розглянуто формування навчальної мотивації у молодших школярів, яке найбільше впливає на продуктивність навчального процесу та визначає успішність навчальної діяльності. Зауважено, що вчителю початкових класів під час організації освітнього процесу необхідно враховувати аспекти, які допоможуть сформувати навчальну мотивацію при взаємодії з молодшими школярами. The article deals with the formation of learning motivation in primary school students, which has the greatest impact on the productivity of the educational process and determines the success of learning activities. It is noted that when organising the educational process, primary school teachers should take into account aspects that will help to form learning motivation when interacting with younger students.
- ДокументФормування навчальної мотивації молодших школярів засобами дидактичних ігор(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Марілова, Т.В статті розглянуто формування навчальної мотивації молодших школярів. Доведено, що дидактичні ігри дозволяють формувати особистість молодших школярів та їх морально-вольові якості. З метою формування навчальної мотивації молодших школярів дидактичні ігри можна використовувати під час уроків та у процесі позакласної діяльності, що сприяє значній активізації процесів мислення, підвищенню інтересу до навчальної і пізнавальної діяльності, розвитку логічного і творчого мислення молодших школярів. The article deals with the formation of learning motivation of junior schoolchildren. It is proved that didactic games allow to form the personality of junior schoolchildren and their moral and volitional qualities. З the formation of junior schoolchildren's learning motivation didactic games can be used during lessons and in the process of extracurricular activities, which contributes to a significant activation of thinking processes, increasing interest in educational and cognitive activity, development of logical and creative thinking of junior schoolchildren.