Перегляд за Автор "Марченко, Є."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИДИ 3D МОДЕЛЮВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Колгатіна, Л.; Марченко, Є.У тезах схарактеризовано такі види 3D моделювання, як тверде, каркасне, поверхневе. Висвітлено переваги та недоліки кожного виду 3D моделювання. Запропоновано засоби створення моделей щодо кожного виду моделювання. The theses describe such types of 3D modeling as solid, frame, and surface. The advantages and disadvantages of each type of 3D modeling are highlighted. Means of creating models for each type of modeling are given.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «3D ГРАФІКА» У БАЗОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Колгатіна, Л.; Марченко, Є.Статтю присвячено висвітленню специфіку навчання 3D графіки школярів у закладах базової середньої освіти. Розглянуто програму базового модулю рівня стандарт з питань вивчення тривимірної графіки. У статті аналізуються можливості тривимірних редакторів для певного рівня знань учнів. Наведено критерії відбору редакторів 3D графіки. Також запропонована методика вивчення теми «3D графіка». The article is devoted to highlighting the specifics of teaching 3D graphics to schoolchildren in basic secondary education institutions. The program of the basic module at the "standard" level on the study of three-dimensional graphics has been analyzed. The article considers the possibilities of three-dimensional editors for a certain level of knowledge of schoolchildren. The selection criteria for 3D graphics editors are given. The proposed method of studying the topic "3D graphics".
- ДокументОсобливості моделювання в середовищі 3D SLASH(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Марченко, Є.; Андрієвська, В.В статті розглянуто навчання інформатики в середовищі 3D Slash - це легкий, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс програми, що надає змоги працювати з ресурсом наймолодшим учням; підтримка різноманітних геометричних примітивів; доступна робота із заздалегідь заготовленою формою (завантажений об'єкт) або робота з порожнім проєктом; потужна панель інструментів, яка надає змоги легко створювати, маніпулювати тривимірними об‘єктами, модифікувати їх. The article deals with the teaching of computer science in the 3D Slash environment - it is an easy, intuitive program interface that allows you to work with the resource to the youngest students; support for a variety of geometric primitives; available work with pre-prepared form (loaded object) or work with an empty project; powerful toolbar that allows you to easily create manipulate three-dimensional objects, modify them.