Перегляд за Автор "Мартинюк, М. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Мартинюк, М. М.У роботі розглянуто структуру та змістовне наповнення розділу математики “Теорія ймовірностей, комбінаторика та основи статистики”. З’ясовано що поняття математичної статистики при вивчені теорії ймовірностей бажано розглядати поглиблено, формувати компетентності та навички статистичної оцінки результатів науководослідних робіт учнів МАН України. Досліджено можливість поглибленого вивчення математичної статистики; визначено необхідний та достатній об'єм знань з математичної статистики для використання у науково-дослідній роботі. Показано, що є позитивний вплив запропонованого підходу на підвищення успішності учнів. Використання статистики покращує можливість учнів здобути призові місця у конкурсі робіт МАН України. The work examines the structure and content of the mathematics section "Probability theory, combinatorics and the basics of statistics". It was found that it is desirable to consider the concept of mathematical statistics when studying the theory of probabilities in depth, to form competences and skills of statistical evaluation of the results of scientific research works of students of the Academy of Sciences of Ukraine. The possibility of an in-depth study of mathematical statistics was explored; the necessary and sufficient volume of knowledge in mathematical statistics for use in research work is determined. It is shown that there is a positive effect of the proposed approach on improving the performance of students. The use of SMS improves the possibility of students to win prizes in the contest of works of the National Academy of Sciences of Ukraine.
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СТАТИСТИЧНОЇ ОБРОБКИ ДАНИХ У НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ РОБОТАХ УЧНІВ (МАН)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Проскурня, О. І.; Мартинюк, М. М.У тезах розглянуто можливість та доцільність вивчення елементів статистики в шкільному курсі математики. Досліджено та запропоновано можливі підходи досягнення поставленої мети. Запропоновано комплекс алгоритмів математичної статистики необхідний для планування дослідної роботи, обчислення отриманих результатів та формування висновків. The thesis considers the possibility and expediency of studying the elements of statistics in the school mathematics course. Possible approaches to achieve this goal are investigated and proposed. A set of algorithms of mathematical statistics necessary for planning research work, calculating the results and drawing conclusions is proposed.