Перегляд за Автор "Мараховська, О. П."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодика виконання сюжетно-тематичної картини засобами олійного живопису(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Мараховська, О. П.В магістерській роботі досліджено методику виконання сюжетно-тематичної картини засобами олійного живопису, визначено можливості впливу художнього та психологічного образу на глядача на прикладі сюжетної композиції з портретним зображенням Г. Сковороди. Виготовлення творчої частини кваліфікаційної магістерської роботи базується на основі традиційних прийомів олійного живопису. Проаналізувано термін «сюжетно-тематичний (художній) образ» та уточнено це поняття. Визначено особливості формування художнього образу та його психологічні аспекти на глядача. Розроблено методичні рекомендації для уроку образотворчого мистецтва щодо створення художнього образу під час виконання сюжетно тематичної картини для школярів старших класів. Подано практичні рекомендації до написання сюжетно-тематичної картини засобами олійного живопису. In the master's work, the methodology of performing a plot-themed picture by means of oil painting is investigated, the possibilities of the influence of the artistic and psychological image on the viewer are determined on the example of a plot composition with a portrait image of H. Skovoroda. The production of the creative part of the qualifying master's work is based on the traditional techniques of oil painting. The term "plot-themed (artistic) image" is analyzed and this concept is clarified. The features of the formation of the artistic image and its psychological aspects on the viewer are determined. Methodical recommendations for the lesson of fine arts on the creation of an artistic image during the performance of a thematic picture for high school students are developed. Practical recommendations for writing a plot-themed painting by means of oil painting.
- ДокументФормування готовності до навчання в умовах інклюзії учнів з нормотиповим рівнем розвитку засобами образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Мараховська, О. П.; Твердохліб, Т. С.В статті розкрито позитивний вплив спілкування учнів, які мають нормотиповий рівень розвитку, з учнями, які мають особливі освітні потреби, на розвиток особистості школярів обох категорій. Визначено проведення уроків образотворчого мистецтва і позакласну виховну діяльність як основні шляхи формування готовності до навчання в умовах інклюзії учнів з нормотиповим рівнем розвитку засобами образотворчого мистецтва. В статье раскрыто положительное влияние общения учащихся, имеющих нормотиповой уровень развития, с учащимися, имеющими особые образовательные потребности, на развитие личности школьников обеих категорий. Определено проведение уроков изобразительного искусства и внеклассную воспитательную деятельность как основные пути формирования готовности к обучению в условиях инклюзии учеников с нормотиповым уровнем развития средствами изобразительного искусства. The positive influence of communication of students who have a standard level of development with students who have special educational needs on the development of the personality of students of both categories is revealed. Fine art lessons and extracurricular educational activities are identified as the main ways of forming readiness for learning in the conditions of inclusion of students with the normative level of development by means of fine arts.