Перегляд за Автор "Манерко, Л. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКМЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Манерко, Л. М.У статті окреслено основні акмеологічні принципи та фактори продуктивного професійного розвитку педагога, зокрема об’єктивні, об’єктивно-суб’єктивній суб’єктивні фактори. В статье обозначены основные акмеологические принципы и факторы продуктивного профессионального развития педагога, в частности объективные, объективно-субъективной субъективные факторы. The article outlines the main acmeological principles and factors of productive professional development of a teacher, in particular objective, objective-subjective and subjective factors.
- ДокументПрактика вдосконалення управління закладом освіти на засадах акмеологічного підходу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2020-11-11) Манерко, Л. М.В статті розкрито і проаналізовано практику вдосконалення управління закладом освіти на засадах акмеологічного підходу. Управлінська діяльність із використання акмеологічного підходу в управлінні закладом освіти потребує вдосконалення, особливо потребують удосконалення такі складники управління, як інформаційне забезпечення, психологічне забезпечення, результативність роботи закладу загалом. В статье раскрыта и проанализирована практика совершенствования управления учебным заведением на основе акмеологического подхода. Управленческая деятельность по использованию акмеологического подхода в управлении учебным заведением требует совершенствования, особенно нуждаются в усовершенствовании такие составляющие управления, как информационное обеспечение, психологическое обеспечение, результативность работы заведения в целом. The article reveals and analyzes the practice of improving the management of an educational institution on the basis of the acmeological approach. The management activity on using the acmeological approach in the management of an educational institution requires improvement, especially such components of management as information support, psychological support, performance of the institution as a whole need to be improv.