Перегляд за Автор "Малахов, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАЛГОРИТМІЧНЕ МИСЛЕННЯ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Малахов, А.; Остапенко, Л.У статті досліджено формування алгоритмічного мислення, яке виступає фундаментом для успішного навчання в різних сферах, включаючи математику, інформатику, природничі науки, а також повсякденне життя. Навчання програмуванню на уроках інформатики – один з найефективніших шляхів розвитку алгоритмічного мислення. Зазначено, що сформованість алгоритмічного мислення допомагає вдосконалити навички вирішення проблеми, оскільки воно навчає розбивати завдання на чіткі кроки та сприяє підвищенню креативності, бо вчить учнів шукати різні шляхи досягнення мети, стимулюючи їхню творчість. А здатність реалізувати алгоритм засобами мови програмування дозволяє учням підготуватися до майбутньої кар'єри. The article examines the formation of algorithmic thinking, which is the foundation for successful learning in various fields, including mathematics, computer science, natural sciences, and everyday life. Learning programming in computer science classes is one of the most effective ways to develop algorithmic thinking. It is noted that the formation of algorithmic thinking helps to improve problem-solving skills, as it teaches how to break tasks into clear steps and promotes creativity, because it teaches students to look for different ways to achieve a goal, stimulating their creativity. And the ability to implement an algorithm using a programming language allows students to prepare for their future careers.
- ДокументОГЛЯД СЕРЕДОВИЩ ВІЗУАЛЬНОГО ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Остапенко, Л.; Малахов, А.У тезах розглянуто поняття «візуальне програмування», особливості візуального програмування як методу навчання основ програмування, огляд та використання середовищ візуального програмування у навчанні 5-6 класів основам програмування. Схарактеризовані доцільність використання обраних середовищ. The thesis considers the concept of "visual programming", the features of visual programming as a method of teaching the basics of programming, the review and use of visual programming environments in teaching the basics of programming to grades 5-6. The expediency of using the selected environments is characterized.