Перегляд за Автор "Малахай, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКазкотерапія в освітньому процесі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Малахай, Л.В статті розглянуто застосування казкотерапії в освітному процесі початкової школи. Казкотерапія – це «одне з направлень арт-терапії, метод у якому казкова форма застосовується для інтеграції особистості, розвитку її творчих здібностей, удосконалення взаємодії з навколишнім світом». Мета казкотерапії полягає в усвідомленні дитиною своєї внутрішньої гармонії, своєї єдності, у злагідності себе і навколишнього світу, розвитку творчих і адаптивних навиків, удосконалення способів взаємодії з навколишнім світом. The article deals with the use of fairy tale therapy in the educational process of primary school. Fairy tale therapy is "one of the directions of art therapy, a method in which the fairy form is used to integrate the personality, develop its creative abilities, improving interaction with the outside world". The purpose of fairy tale therapy is the child's awareness of his inner harmony, his unity, the harmony of oneself and the surrounding world, development of creative and adaptive skills, improving the ways of interaction with the surrounding world.
- ДокументКазкотерапія в освітньому процесі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Малахай, Л.В статті розглянуто казкотерапію, яка є одним із найефективніших методів у роботі з молодшими школярами. Її застосування є необхідною відповіддю на виклики сучасності, дає можливість розширити і поглибити рівень пізнавальної активності у дітей, розвивати їхні творчі здібності, подолати страх, невпевненість, допомагають фантазувати та приймати нестандартні рішення. The article deals with fairy tale therapy, which is one of the the most effective methods in working with younger students. Its application is necessary response to the challenges of our time, makes it possible to expand and deepen the level of cognitive activity in children, develop their creative abilities, overcome fear, uncertainty, help to fantasize and to make non-standard decisions.