Перегляд за Автор "Макєєв, Є. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДЕРИВАЦІЙНА СТРУКТУРА Й МОТИВАЦІЯ НАЗВ ГОТЕЛІВ У США(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Макєєв, Є. Ю.Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу дериваційної структури й мотивації назв американських готелів. Досліджено сутність терміна «ергонім» як особливого різновиду власних назв. Розглянуто особливості будови й деривації ергонімів у готельній індустрії США, визначено базові структурні моделі та способи словотвору, передусім трансонімізацію й онімізацію. На основі мотиваційної типології М. Торчинського створено власну класифікацію назв готелів, де виділено вісім основних типів мотивації. Встановлено, що серед досліджуваних назв переважають три типи мотивації: необхідність позначення рівня готелю та пропонованих послуг, місце розташування готелю та ім’я засновника чи співзасновника. Також у кваліфікаційні роботі окреслені можливості вивчення ергонімів на факультативних заняттях з англійської мови в школі. The Master’s thesis explores the derivational structure and motivation of the hotel names in the USA. The concept of “ergonym” as a type of proper names has been clarified in the research. The graduation paper analyzes the structure and derivation of ergonyms in the US hotel industry, identifying basic structural models and wordformation methods, notably transonymization and onymization. Our own classification of hotel names, based on M. Torchynskyi’s motivational typology, identifies eight main types of ergonyms under discussion. It has been determined that among the US hotel names, three types of motivation predominate: the necessity to denote the hotel’s level and the services it offers, the hotel’s location, and the name of the founder or cofounder. The thesis also suggests possible ways of learning ergonyms in optional English courses at school.
- ДокументМотивація американських готелонімів(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024-02-22) Зосімова, О. В.; Макєєв, Є. Ю.У дослідженні визначено й описано основні мотиваційні типи назв готелів у США. Досліджувані готелоніми мотивовані власним ім’ям засновника чи співзасновників; власним іменем іншої людини, насамперед із метою вшанування історичних осіб; необхідністю позначення рівня готелю та пропонованих послуг; безпосереднім місцем розташування готелю; особливостями місцевості, у якій розташовано готель, та відповідною специфікою послуг; місцем розташування головного офісу компанії та ін. Доведено, що вельми поширеною є комбінована мотивація. The research identifies and describes the main motivation types of the US hotel names. They are motivated by the founder's or co-founder's personal name or surname; names of other individuals that usually commemorate some historical figures; names, motivated by the necessity of rating the hotel's level and the services it offers; the exact geographical location of the hotel; special features of the location and the services related to them; the locations of the company headquarters; etc. It has been proved that combined motivation is quite common.