Перегляд за Автор "Макобрей, Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ ДО НОВИХ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ У ПРОЦЕСІ ПЕРЕБУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Макобрей, Є.; Лебедєва, В.; Холтобіна, О.У тезах досліджено адаптацію дитини до нових соціальних умов, що є складним процесом, який може викликати стрес та тривогу у дитини та батьків. Важливо, щоб працівники закладу та сім’я працювали разом. Вивчення форм і методів взаємодії дозволяє краще розуміти психологічні, соціальні аспекти адаптації дитини, що є важливим для створення комфортного перебування в нових умовах. Під час адаптації важливо тимчасово зберігати звичні для дитини методи виховання, навіть якщо вони не збігаються з правилами закладу дошкільної освіти. The theses examine the adaptation of a child to new social conditions, which is a complex process that can cause stress and anxiety in the child and parents. It is important that the institution's employees and the family work together. Studying the forms and methods of interaction allows us to better understand the psychological and social aspects of the child's adaptation, which is important for creating a comfortable stay in new conditions. During adaptation, it is important to temporarily maintain the child's usual methods of upbringing, even if they do not coincide with the rules of the preschool educational institution.
- ДокументРОЛЬ БАТЬКІВ ТА ГРОМАДИ У РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Макобрей, Є.У публікації розглянуто роль батьків та громади у розвитку інклюзивної освіти. Значним фактором, який безпосередньо впливає на формування та розвиток, поведінку дітей з особливими освітніми потребами є тісна співпраця між родиною і педагогами, психологами, лікарями. Зазначено, що батьки та громада грають важливу роль у розвитку інклюзивної освіти, сприяючи змінам в шкільному та соціальному середовищі для підтримки учнів з різними потребами. The publication examines the role of parents and the community in the development of inclusive education. A significant factor that directly affects the formation and development, behavior of children with special educational needs is close cooperation between family and teachers, psychologists, doctors. It is noted that parents and the community play an important role in the development of inclusive education, promoting changes in the school and social environment to support students with different needs.