Перегляд за Автор "Майстрюк, І."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ САМООСВІТИ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Майстрюк, І.У публікації розкрито арсенал засобів цифрових технологій, які можуть бути використані в самоосвіті школярів. Було проаналізовано та систематизовано види сучасних засобів цифрових технологій, які є доступними для школярів у процесі самоосвітньої діяльності. Обґрунтовано необхідність подальшого дослідження їх можливостей. The work reveals an arsenal of digital technologies that can be used in self-education of schoolchildren. Types of modern means of digital technologies, which are available to schoolchildren in the process of self-education, were analyzed and systematized. The need for further research into their possibilities is substantiated.
- ДокументЗміст складових самоосвітньої компетентності школяра в умовах цифровізації освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Майстрюк, І.; Пономарьова, Н.В статті розглянуто цифровізацію освіти, де у змісті складових самоосвітньої компетентності школяра змінюється роль окремих елементів та з‘являються нові елементи. Так, наприклад, у мотиваційно-ціннісній складовій підвищується значущість усвідомлення цінності самоосвіти, у змістово-процесуальній – особливе місце займають навички використання інформаційно-комунікаційних технологій та медіаграмотність, у контрольно-рефлексивній – учнів планувати власну навчально-пізнавальну діяльність і керувати нею з використанням автоматизованих контрольно-діагностичних засобів тощо. The article deals with the digitalization of education, where in the content of the components of self-educational competence of the student changes the role of individual elements and there are new elements appear. For example, in the motivational and value component increases importance of awareness of the value of self-education, in the content-procedural – special place is occupied by the skills of using information and communication technologies and media literacy, in the control and reflection – students to plan own educational and cognitive activity and manage it with the use of automated control and diagnostic tools, etc.
- ДокументОНЛАЙН-РЕСУРСИ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Майстрюк, І.; Пономарьова, Н.Використання онлайн-ресурсів у навчанні інформатики в сучасному освітньому середовищі визначається стрімким розвитком технологій та необхідністю підготовки школярів до цифрового світу. Стаття присвячена встановленню можливостей використання онлайнресурсів у навчанні інформатики. The use of online resources in teaching informatics in the modern educational environment is determined by the rapid development of technologies and the need to prepare schoolchildren for the digital world. The article is devoted to establishing the possibilities of using online resources in teaching informatics.
- ДокументСАМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Майстрюк, І.У роботі розкрито історичний аспект розвитку феномену самоосвітньої діяльності. Акцентується увага на еволюцію самоосвіти протягом різних історичних періодів – від XIX до XXI століття. Було проаналізовано історичні засади і тенденції у самоосвітній діяльності школярів щодо її змісту, провідних форм та засобів. The article reveals the historical aspect of the development of the phenomenon of self-education. Special focus is on the evolution of self-education during different historical periods - from the 19th to the 21st centuries. The historical foundations and trends in schoolchildren’s self-education activity regarding its content, leading forms and means are analyzed.