Перегляд за Автор "Майстрюк, І."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ САМООСВІТИ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Майстрюк, І.У публікації розкрито арсенал засобів цифрових технологій, які можуть бути використані в самоосвіті школярів. Було проаналізовано та систематизовано види сучасних засобів цифрових технологій, які є доступними для школярів у процесі самоосвітньої діяльності. Обґрунтовано необхідність подальшого дослідження їх можливостей. The work reveals an arsenal of digital technologies that can be used in self-education of schoolchildren. Types of modern means of digital technologies, which are available to schoolchildren in the process of self-education, were analyzed and systematized. The need for further research into their possibilities is substantiated.
- ДокументЗміст складових самоосвітньої компетентності школяра в умовах цифровізації освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Майстрюк, І.; Пономарьова, Н.В статті розглянуто цифровізацію освіти, де у змісті складових самоосвітньої компетентності школяра змінюється роль окремих елементів та з‘являються нові елементи. Так, наприклад, у мотиваційно-ціннісній складовій підвищується значущість усвідомлення цінності самоосвіти, у змістово-процесуальній – особливе місце займають навички використання інформаційно-комунікаційних технологій та медіаграмотність, у контрольно-рефлексивній – учнів планувати власну навчально-пізнавальну діяльність і керувати нею з використанням автоматизованих контрольно-діагностичних засобів тощо. The article deals with the digitalization of education, where in the content of the components of self-educational competence of the student changes the role of individual elements and there are new elements appear. For example, in the motivational and value component increases importance of awareness of the value of self-education, in the content-procedural – special place is occupied by the skills of using information and communication technologies and media literacy, in the control and reflection – students to plan own educational and cognitive activity and manage it with the use of automated control and diagnostic tools, etc.
- ДокументОНЛАЙН-РЕСУРСИ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Майстрюк, І.; Пономарьова, Н.Використання онлайн-ресурсів у навчанні інформатики в сучасному освітньому середовищі визначається стрімким розвитком технологій та необхідністю підготовки школярів до цифрового світу. Стаття присвячена встановленню можливостей використання онлайнресурсів у навчанні інформатики. The use of online resources in teaching informatics in the modern educational environment is determined by the rapid development of technologies and the need to prepare schoolchildren for the digital world. The article is devoted to establishing the possibilities of using online resources in teaching informatics.
- ДокументРОЛЬ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНТЕКСТІ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Майстрюк, І.У статті розглянуто проєктну діяльність, що є інноваційним методом навчання, яке базується на принципах активного й інтерактивного навчання. Вона передбачає самостійну роботу школярів над вирішенням комплексних проблем, що інтегрують знання з різних предметних сфер. Цей підхід сприяє не лише поглибленню знань, але й розвитку навичок критичного мислення, аналізу та синтезу інформації, що є основою самоосвітньої діяльності. Зазначено, що проєктна діяльність відіграє ключову роль у самоосвітній діяльності школярів, сприяючи розвитку мотивації, самостійності, критичного мислення і творчих здібностей. Вона забезпечує ґрунтовне засвоєння навчального матеріалу, формує навички дослідницької роботи, планування та організації. Школярі вчаться контролювати свій прогрес, оцінювати результати й аналізувати власну діяльність, що сприяє їхньому особистісному і професійному зростанню. The article considers project activity, which is an innovative teaching method based on the principles of active and interactive learning. It involves independent work of schoolchildren on solving complex problems that integrate knowledge from different subject areas. This approach contributes not only to the deepening of knowledge, but also to the development of critical thinking skills, analysis and synthesis of information, which is the basis of self-educational activity. It is noted that project activity plays a key role in the self-educational activity of schoolchildren, contributing to the development of motivation, independence, critical thinking and creative abilities. It ensures thorough assimilation of educational material, forms skills of research work, planning and organization. Students learn to monitor their progress, evaluate results, and analyze their own activities, which contributes to their personal and professional growth.
- ДокументСАМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Майстрюк, І.У роботі розкрито історичний аспект розвитку феномену самоосвітньої діяльності. Акцентується увага на еволюцію самоосвіти протягом різних історичних періодів – від XIX до XXI століття. Було проаналізовано історичні засади і тенденції у самоосвітній діяльності школярів щодо її змісту, провідних форм та засобів. The article reveals the historical aspect of the development of the phenomenon of self-education. Special focus is on the evolution of self-education during different historical periods - from the 19th to the 21st centuries. The historical foundations and trends in schoolchildren’s self-education activity regarding its content, leading forms and means are analyzed.
- ДокументІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Майстрюк, І.; Пономарьова, Н.У роботі проаналізовано інтернет-ресурси для організації роботи школярів на уроках в умовах дистанційного навчання. Інтернет-ресурси є основним ресурсом для здійснення комунікації учасників освітнього процесу. Так, школярі і батьки можуть спілкуватися з вчителем через електронні листи, чати, відеоконференції та інші засоби комунікації. Прикладами таких популярних інтернет-ресурсів є платформи для відеоконференцій, зокрема Zoom, Microsoft Teams, Google Meet та освітні платформи, такі як Google Classroom, Moodle та інші. Зазначено, що завдяки інтернет-ресурсам у дистанційному навчання можна здійснювати плідну взаємодію учасників освітнього процесу, надати школярам доступ до різноманітних навчальних матеріалів, упровадити різні види навчальної діяльності, проводити її контроль, стимулювати самоосвітню діяльність школярів. The paper analyzes Internet resources for organizing schoolchildren's work in lessons in distance learning conditions. Internet resources are the main resource for the communication of participants in the educational process. Yes, students and parents can communicate with the teacher through e-mails, chats, video conferences and other means of communication. Examples of such popular online resources include video conferencing platforms such as Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, and educational platforms such as Google Classroom, Moodle, and others. It is noted that thanks to Internet resources in distance learning, it is possible to carry out fruitful interaction of participants in the educational process, provide schoolchildren with access to various educational materials, implement various types of educational activities, carry out their control, and stimulate self-educational activities of schoolchildren.