Перегляд за Автор "Лі, Хайцзюань"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Лі, ХайцзюаньСтаття присвячена встановленню особливостей використання відеоконференцій у підготовці майбутніх учителів на прикладі інструментів Zoom, Google Meet та Microsoft Teams. Розглянуто та порівняно їх функціональні можливості. The article is devoted to establishing the peculiarities of the use of video conferences in the training of future teachers using the tools Zoom, Google Meet and Microsoft Teams as an example. Their functional capabilities are considered and compared. It is substantiated that the development of innovative methods and methods of conducting training sessions with the help of video conference services is a perspective direction of further scientific research.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Лі, ХайцзюаньОбґрунтовано суперечності між наявним досвідом та проведеними його дослідженнями, практичною потребою та належним забезпеченням, специфікою та її урахуванням у використання інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні та КНР з огляду на процес модернізації освітніх систем. The contradictions between the existing experience and the conducted research, practical need and proper provision, specifics and its consideration in the use of іnternet-resources in the training of future teachers of music’s in Ukraine and China in view of the process of modernization of educational systems are substantiated.
- ДокументЗАСОБИ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Лі, ХайцзюаньУ публікації проаналізовано засоби онлайн-комунікації в підготовці майбутніх учителів. Зауважено, що доцільним є здійснення онлайн-комунікації в освітньому процесі закладів вищої педагогічної освіти з використанням офіційних акаунтів, профілі яких мають містити достатню інформацію для ідентифікації учасників і відповідати прийнятим у закладі освіти нормативним положенням. The publication analyses the means of online communication in the training of future teachers. It should be noted that it is advisable to implement online communication in the educational process of higher pedagogical education institutions using official accounts, the profiles of which should contain sufficient information to identify participants and comply with the regulations of the educational institution.
- ДокументМУЗИЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА КИТАЇ: НАПРЯМИ РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Лі, ХайцзюаньВ статті розглянуто досвід України і Китаю підготовки музично-педагогічних працівників як одного з напрямів забезпечення якості музичної освіти. Музична освіта покликана через свою мистецьку сутність сприяти формуванню духовного потенціалу та світогляду особистості. The article considers the experience of Ukraine and China in the training of music teachers as one of the directions of ensuring the quality of music education. Music education is designed to through its artistic essence to promote the formation of spiritual potential and worldview of the individual.
- ДокументСПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Лі, Хайцзюань; Пономарьова, Н.Статтю присвячено встановленню особливостей використання інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Доведено, що володіння уміннями та навичками використання інтернет-ресурсів, умотивованість до їх застосування – складова професійної компетентності та вимога до результатів підготовки вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано, що у практиці застосування інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва необхідно ураховувати індивідуальні особливості та потреби здобувачів освіти, які є представниками різних вікових груп. Визначено, що інтернет-ресурси – основний засіб комунікації у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва незалежно від її форми (очна, змішана чи дистанційна). Їх застосування окрім загальних технологічних, організаційних та етичних складнощів, має суттєву проблематику через особливу значущість невербальної комунікації для вчителів музичного мистецтва. The article is devoted to establishing the peculiarities of the use of Internet resources in the training of future music teachers. It has been proven that the possession of skills and abilities to use Internet resources, motivation to use them is a component of professional competence and a requirement for the results of training of music teacher. It is substantiated that in the practice of using Internet resources in the training of future music teachers, it is necessary to take into account the individual characteristics and needs of students of education who are representatives of different age groups. It was determined that Internet resources are the main means of communication in the training of future teachers of musical art, regardless of its form (face-to-face, blended or distance). Their application, in addition to general technological, organizational and ethical difficulties, has significant problems due to the special significance of non-verbal communication for music teachers.
- ДокументЦифрові технології для мистецької освітньої галузі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Лі, ХайцзюаньАвтором статті на основі аналізу українського та китайського інтернет-сегменту з музичного мистецтва зроблено висновок, що засоби цифрових технологій зрушують та оновлюють мистецьку освіту як її невід’ємний інструмент, що спричинює необхідність завчасної ґрунтовної підготовки вчителів музичного мистецтва у зазначеному напряму. The author of the article, based on the analysis of the Ukrainian and Chinese Internet segment on musical art, concluded that digital technology tools are shifting and updating art education as its integral tool, which causes the need for early thorough training of music art teachers in the specified direction.