Перегляд за Автор "Лу, Сюй"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГЕНЕЗИС ДИТЯЧОЇ ПЕРІОДИКИ В КИТАЇ (КІНЕЦЬ XIX – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Лу, СюйУ статті розкрито витоки становлення й розвитку періодичних видань для дітей в Китаї у період кінця XIX – початку ХХ століття. З’ясовано, що поява перших дитячих періодичних видань у Китаї припадає на кінець XIX століття і пов’язана з виходом у світ 1874 р. у Шанхаї журналу «Дитячий щомісячник». Його засновником став американський місіонер, який вбачав призначення журналу в поширенні християнського вчення, розширенні сфери пізнання дитиною світу, організації дитячого читання й навчання грамоти. Журнал «Дитячий світ» був розрахований на дітей молодшого шкільного віку, включав вірші, оповідання, біографії відомих людей, наукові відомості та ілюстрації та комікси, які було майстерно вигравірувано на мідних пластинах. Виявлено, що подальший розвиток дитячої періодики в країні був тісно пов’язаний із регіональними змінами та політичною структурою Китайської республіки. Рух за нову культуру, що розпочався 4 травня 1915 р., призвів до зміни політичного режиму, поширення в суспільстві західної культури й педагогічних ідей, розвитку видавничої галузі й технологій. Найвпливовішими дитячими виданнями в Китайській Республіці першої третини ХХ століття стали «Дитячий світ», заснований Commercial Press, «Світ хлопчиків», «Juvenile Magazine» («Журнал для неповнолітніх»), які враховували запити різних вікових категорій дітей, брали до уваги зміни в уявленнях дітей про освіту, орієнтувалися на виховання «людини розвиненої цивілізації», сприяли розвитку в дітей читацьких інтересів, літературної грамотності і здібностей до письма. Це позначилося на творчому наповненні дитячих журналів, урізноманітненні їх змісту, розширенні жанрового розмаїття, залученні дітей до висловлення своїх думок, глибшого пізнання один одного й обміну знаннями. Установлено, що від початку Антияпонської та Другої світової війни дитяча видавнича галузь в Китаї занепала. Нова віха в розвитку дитячої періодики в КНР припадає на 1950 рік і пов’язана з виходом у світ нового дитячого журналу «Дитячі часи» («Children's Times»). The article reveals the origins of the formation and development of periodical publications for children in China in the late XIX – early XX centuries. It was found out that the appearance of the first children's periodical publications in China dates back to the end of the XIX century and it is connected to the publication of the magazine “Children's Monthly” in Shanghai, in 1874. Its founder was an American missionary, who saw the purpose of the magazine in spreading Christian teachings, expanding the scope of the child's knowledge of the world, organizing children's reading and literacy. “Children's World” magazine was designed for primary school children, and it included poems, stories, biographies of famous people, scientific information and illustrations, and comics that were brilliantly engraved on copper plates. It was found out that the further development of children's periodical publications in the country was closely connected with regional changes and the political structure of the Republic of China. The movement for a new culture, which began on May 4, 1915, led to a change in the political regime, the spread of Western culture and pedagogical ideas in society, the development of the publishing industry and technology. The most influential children's publications in China in the first 30 years of the XX century were “Children's World”, founded by Commercial Press, “Boy's World”, “Juvenile Magazine”, which took into account the needs of different age groups, children's ideas about education. They were focused on the education of “man of advanced civilization”, contributed to the development of children's reading interests, literary literacy and writing skills. All these factors influenced the creative content of children's magazines, diversifying their content, expanding genre diversity, involving children in expressing their opinions, deeper knowledge of each other and exchange of knowledge. It has been established that the children's publishing industry in China has declined since the beginning of the Anti-Japanese War and World War II. A new milestone in the development of children's periodcals in China dates back to 1950 and is associated with the publication of a new children's magazine “Children's Times”.
- ДокументДИТЯЧА ПЕРІОДИКА: ТЕРМІНОЛОГІЧНЕ ПОЛЕ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ПРОБЛЕМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Лу, СюйУ публікації досліджено дитячу періодику. Дитячі періодичні видання – важливий елемент виховання та соціалізації маленької людини. Схарактеризувано наявний масив журналів та газет для дітей із точки зору призначення. У періодиці для малят художню та пізнавальну сторони подають синкретично, що пов’язане з обмеженим колом знань, досвіду. Пізнавальний аспект виразно починає виділятись у журналах для молодшого шкільного віку. Серед пізнавальних творів, наявних у періодиці для підлітків представлена переважно науково-популярним напрямком, науково-художніх творів дуже мало. Насиченість пізнавального аспекту пов’язана з віком читацької аудиторії. The publication examines children's periodicals. Children's periodicals are an important element in the upbringing and socialisation of a small person. The existing array of magazines and newspapers for children is characterised in terms of purpose. In periodicals for kids, the artistic and cognitive aspects are presented syncretistically, which is associated with a limited range of knowledge and experience. The cognitive aspect begins to stand out in magazines for primary school age. Among the cognitive works available in the periodicals for teenagers, they are mainly represented by popular science, and there are very few works of science fiction. The saturation of the cognitive aspect is related to the age of the readership.
- ДокументФУНКЦІЇ ДИТЯЧОЇ ПЕРІОДИКИ (НА ПРИКЛАДІ ЖУРНАЛУ «ОДНОКЛАСНИК»)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Лу, СюйУ статті визначено суть дефініції «дитяча періодика». На прикладі науково-популярного підліткового журналу «Однокласник» розкрито та узагальнено його освітньо-педагогічні рубрики (художньо-літературна, історико-освітня, психолого-педагогічна, здоров’язбережувальна та ін.). Визначено основні функції журналу «Однокласник» – науково-пізнавальна, самоосвітня, мотиваційна, інформаційна, виховна, психолого-практична, орієнтаційна, етична та розважальна. The article defines the concept of “children’s periodicals”. On the example of the popular science teen magazine “Odnoclasnuk” (“Classmate”) its educational and pedagogical rubrics (art-literary, historical-educational, psychological-pedagogical, health-preserving, etc.) are opened and generalized. The main functions of the magazine “Odnoclasnuk” (“Classmate”) are defined – scientific-cognitive, self-educational, motivational, informational, educational, psychological-practical, orientation, ethical and entertaining.