Перегляд за Автор "Лубяна, Я."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Лубяна, Я.У публікації розглянуто використання дидактичних ігор під час вивчення частин мови в початковій школі. Дидактична гра або ж гра-заняття – це один із різновидів гри в педагогіці, що має певні правила і проводиться з метою процесу здобуття знань та виховання. Зазначено, що дидактична гра має відповідати програмі та меті уроку, обов’язково керується вчителем та діє за певними правилами. Залучення дітей до таких ігор дає змогу розвинути всі вміння та оперувати вже набутими знаннями. Застосування на уроці ігор та ігрових моментів робить його легшим, цікавішим, створює в дітей бадьорий робочий настрій. The publication examines the use of didactic games during the study of parts of the language in primary school. A didactic game or a lesson game is one of the varieties of the game in pedagogy, which has certain rules and is conducted for the purpose of the process of acquiring knowledge and education. It is noted that the didactic game must correspond to the program and the purpose of the lesson, must be guided by the teacher and act according to certain rules. Involvement of children in such games makes it possible to develop all skills and operate with already acquired knowledge. The use of games and game moments in the lesson makes it easier, more interesting, creates a cheerful working mood in children.
- ДокументРанкові зустрічі як засіб формування позитивного мислення в учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Лубяна, Я.В статті розглянуто формування позитивного мислення. Ранкові зустрічі – це невід’ємна частина освітнього процесу, за допомогою якого у дітей формується уміння слухати, приділяти увагу іншим та колективно вирішувати питання, обмінюватися інформацією з однолітками про певні події чи враження, що відбулися у їхньому житті. В статье рассмотрено формирование позитивного мышления. Утренние встречи – это неотъемлемая часть образовательного процесса, с помощью которого у детей формируется умение слушать, уделять внимание другим и коллективно решать вопросы, обмениваться информацией со сверстниками об определенных событиях или впечатлениях, что произошли в их жизни. This article looks at the formation of positive thinking. Morning meetings are an integral part of the educational process through which children develop the ability to listen, pay attention to others and solve problems collectively, sharing information with peers about certain events or experiences that have happened in their lives.