Перегляд за Автор "Логачов, Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Колгатіна, Л.; Логачов, Д.У тезах розкрито значення фінансової грамотності як однієї із ключових життєвих компетентностей, формування якої має охоплювати всі етапи загальної середньої освіти та розглянуті засади формування фінансової грамотності учнів. The theses reveal the importance of financial literacy as one of the key life, considered the principles of formation of financial literacy of students.
- ДокументФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Логачов, Д.; Колгатіна, Л.; Остапенко, Л.У статті розглядаються аспекти фінансової грамотності учнів базової середньої освіти на уроках інформатики, серед яких можна виокремити терміни, пов'язані з фінансовою грамотністю, фінансовою культурою та її структурою. Проведено аналіз Рамкових програм формування фінансової грамотності для дітей та підлітків в Європейському Союзі та враховують впровадження цих принципів у документах, що регулюють особливості формування фінансової грамотності громадян в Україні, зокрема в Стандарті базової середньої освіти. Наведено приклади різноманітних завдань для формування фінансової грамотності в рамках курсу інформатики для учнів 5-7 класів. Враховуючи концепцію Нової Української школи, запропоновані підходи та методи, які сприяють не лише засвоєнню основ інформатики, а й розвитку фінансової грамотності, зокрема умінь ефективно керувати фінансами та приймати обґрунтовані фінансові рішення. Такий підхід сприяє комплексному формуванню учнів і відповідає сучасним вимогам освіти, спрямованим на підготовку громадян з різноманітними життєвими навичками. The article considers aspects of financial literacy of students of basic secondary education in computer science lessons. The article discusses terms related to financial literacy, financial culture and its structure. An analysis of the Framework programs for the formation of financial literacy for children and adolescents in the European Union was carried out. It considers peculiarities of formation of financial literacy of citizens in Ukraine, in particular in the Standard of basic secondary education. Examples of various tasks for the formation of financial literacy in the course of computer science for students in grades 5-7 are given. Approaches and methods have been proposed that contribute not only to the assimilation of the foundations of informatics, but also to the development of financial literacy, in particular the skills to effectively manage finances and make informed financial decisions. This approach contributes to the integrated formation of students and meets modern educational requirements aimed at training citizens with diverse life skills.