Перегляд за Автор "Лисогор, Т."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКСІОМАТИЧНИЙ МЕТОД ЯК СПОСІБ ПОБУДОВИ ГЕОМЕТРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Голубченко, І.; Лисогор, Т.У тезах схарактеризовано суть аксіоматичного методу, що розглядається як спосіб побудови наукової теорії, основою якої є деякі вихідні положення (аксіоми), а всі інші положення теорії випливають як логічні наслідки аксіом; досліджено ґенезу аксіоматичного методу в геометрії, схарактеризовано особливості застосування аксіоматичного методу в шкільному курсі математики. The theses characterize the essence of the axiomatic method, which is seen as a method of a scientific theory, the basis of which is certain conclusions (axioms), and all other provisions of the theory follow as logical descendants the axioms; the genesis of the axiomatic method in geometry has been explored, and the peculiarities of the use of the axiomatic method in the school mathematics course have been characterized.
- ДокументАктуальність педагогічної спадщини Б. Грінченка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Лисогор, Т.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто наукові погляди видатного українського письменника та педагога Бориса Дмитровича Грінченка. Борис Грінченко спирався на народну педагогіку, тому що, на його думку, вона є вічною, а головним є те, що це – невичерпне джерело навчально-виховної мудрості. Він аналізував внески та досвід прогресивних педагогів для того, щоб розвинути їхні думки щодо діалектичної єдності мови і мислення. The article deals with the scientific views of of the outstanding Ukrainian writer and teacher Borys Dmytrovych Grinchenko. Borys Grinchenko relied on folk pedagogy, because, in his his opinion, it is eternal, and the main thing is that it is an inexhaustible source of educational wisdom. He analyzed the contributions and experiences of progressive educators in order to develop their thoughts on the dialectical unity of language and thinking.
- ДокументДО ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Лисогор, Т.; Худас, А.У тезах розглянуто суть диференціації навчання як способу впровадження принципу індивідуального підходу; схарактеризовано її основні види: рівнева (внутрішня), профільна (зовнішня). The theses consider the essence of differentiation of education as a way of implementing the principle of an individual approach; its main types are characterized: level (internal), profile (external).
- ДокументМОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ТА АДАПТАЦІЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОСВІТИ: ВПРОВАДЖЕННЯ КРАЩИХ ПРАКТИК(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Єсікова, І.; Лисогор, Т.Охарактеризовано важливість оцінки та адаптації стандартів якості у сучасній системі освіти. Проаналізовано різні моделі оцінки, включаючи традиційні та інноваційні підходи, вивчено можливості їх інтегрування в освітні процеси. The theses discusses the importance of evaluating and adapting quality standards in modern education systems. It analyzes various evaluation models, including both traditional and innovative approaches, and explores the possibilities of integrating them into educational processes.
- ДокументПРОФЕСІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Лисогор, Т.; Кіщенко, В.; Котусенко, А.У тезах розглянуто важливість професійного розвитку учителів у контексті швидкого розвитку технологій та його вплив на якість освіти. Також розглядається вплив професійного розвитку через технології на методи навчання, управління класом та залучення студентів до навчання. The theses explore the significance of professional development for teachers in the context of rapid technological advancements and its impact on the quality of education. The influence of professional development through technology on teaching methods, classroom management, and student engagement is also examined.
- ДокументЦифровізація та її вплив на освітній простір(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Лисогор, Т.; Жерновникова, О.В статті розглянуто цифровізацію освітнього процесу, яка викликана потребою у широкому впровадженні інноваційних технологій, появою нових вимог до фахівців, зокрема формування ключових компетенцій, та нового цифрового покоління. Завдяки ретельно організованому цифровому середовищу освіта стає більш доступною та комфортною, що вкрай важливо в умовах мінімальних витрат – тимчасових, фінансових, людських ресурсів. The article considers the digitalization of the educational process, which is caused by the need for widespread introduction of innovative technologies, the emergence of new requirements for specialists, in particular the formation of key competencies, and the new digital generation. Thanks to a carefully organized digital environment, education becomes more accessible and comfortable, which is extremely important in conditions of minimal costs – time, financial financial, human resources.