Перегляд за Автор "Лисогор, Т."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКСІОМАТИЧНИЙ МЕТОД ЯК СПОСІБ ПОБУДОВИ ГЕОМЕТРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Голубченко, І.; Лисогор, Т.У тезах схарактеризовано суть аксіоматичного методу, що розглядається як спосіб побудови наукової теорії, основою якої є деякі вихідні положення (аксіоми), а всі інші положення теорії випливають як логічні наслідки аксіом; досліджено ґенезу аксіоматичного методу в геометрії, схарактеризовано особливості застосування аксіоматичного методу в шкільному курсі математики. The theses characterize the essence of the axiomatic method, which is seen as a method of a scientific theory, the basis of which is certain conclusions (axioms), and all other provisions of the theory follow as logical descendants the axioms; the genesis of the axiomatic method in geometry has been explored, and the peculiarities of the use of the axiomatic method in the school mathematics course have been characterized.
- ДокументАктуальність педагогічної спадщини Б. Грінченка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Лисогор, Т.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто наукові погляди видатного українського письменника та педагога Бориса Дмитровича Грінченка. Борис Грінченко спирався на народну педагогіку, тому що, на його думку, вона є вічною, а головним є те, що це – невичерпне джерело навчально-виховної мудрості. Він аналізував внески та досвід прогресивних педагогів для того, щоб розвинути їхні думки щодо діалектичної єдності мови і мислення. The article deals with the scientific views of of the outstanding Ukrainian writer and teacher Borys Dmytrovych Grinchenko. Borys Grinchenko relied on folk pedagogy, because, in his his opinion, it is eternal, and the main thing is that it is an inexhaustible source of educational wisdom. He analyzed the contributions and experiences of progressive educators in order to develop their thoughts on the dialectical unity of language and thinking.
- ДокументДО ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Лисогор, Т.; Худас, А.У тезах розглянуто суть диференціації навчання як способу впровадження принципу індивідуального підходу; схарактеризовано її основні види: рівнева (внутрішня), профільна (зовнішня). The theses consider the essence of differentiation of education as a way of implementing the principle of an individual approach; its main types are characterized: level (internal), profile (external).
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ У ПЛАНІМЕТРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Лисогор, Т.; Дейніченко, Т.У тезах розглянуто тему «Розв’язування прямокутних трикутників». Засвідчено способи для організації вивчення теми «Розв’язування прямокутних трикутників». Зауважено, що значущість теми зумовлена її міжпредметним та внутрішньопредметним значенням, широкими можливостями використання у вивченні дисциплін природничо-математичного циклу, у розв’язуванні великого класу практичних задач. The thesis deals with the topic "Solving right triangles". Methods for organizing the study of the topic "Solving right triangles" are proven. It is noted that the importance of the topic is determined by its inter-subject and intra-subject significance, wide possibilities of use in the study of disciplines of the natural-mathematical cycle, in solving a large class of practical problems.
- ДокументМОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ТА АДАПТАЦІЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОСВІТИ: ВПРОВАДЖЕННЯ КРАЩИХ ПРАКТИК(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Єсікова, І.; Лисогор, Т.Охарактеризовано важливість оцінки та адаптації стандартів якості у сучасній системі освіти. Проаналізовано різні моделі оцінки, включаючи традиційні та інноваційні підходи, вивчено можливості їх інтегрування в освітні процеси. The theses discusses the importance of evaluating and adapting quality standards in modern education systems. It analyzes various evaluation models, including both traditional and innovative approaches, and explores the possibilities of integrating them into educational processes.
- ДокументПРОФЕСІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Лисогор, Т.; Кіщенко, В.; Котусенко, А.У тезах розглянуто важливість професійного розвитку учителів у контексті швидкого розвитку технологій та його вплив на якість освіти. Також розглядається вплив професійного розвитку через технології на методи навчання, управління класом та залучення студентів до навчання. The theses explore the significance of professional development for teachers in the context of rapid technological advancements and its impact on the quality of education. The influence of professional development through technology on teaching methods, classroom management, and student engagement is also examined.
- ДокументЦифровізація та її вплив на освітній простір(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Лисогор, Т.; Жерновникова, О.В статті розглянуто цифровізацію освітнього процесу, яка викликана потребою у широкому впровадженні інноваційних технологій, появою нових вимог до фахівців, зокрема формування ключових компетенцій, та нового цифрового покоління. Завдяки ретельно організованому цифровому середовищу освіта стає більш доступною та комфортною, що вкрай важливо в умовах мінімальних витрат – тимчасових, фінансових, людських ресурсів. The article considers the digitalization of the educational process, which is caused by the need for widespread introduction of innovative technologies, the emergence of new requirements for specialists, in particular the formation of key competencies, and the new digital generation. Thanks to a carefully organized digital environment, education becomes more accessible and comfortable, which is extremely important in conditions of minimal costs – time, financial financial, human resources.
- ДокументІНТЕГРАЦІЯ МЕНТАЛЬНОЇ АРИФМЕТИКИ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС З ФІЗИКИ ДЛЯ МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ: КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ТА КОГНІТИВНОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Лисогор, Т.; Юрченко, О.У роботі досліджено застосування методу ментальної арифметики у процес навчання фізики для молодших дослідників, як засобу підвищення зацікавлення до навчання та розуміння нового матеріалу на прикладі вивчення фізики. Ментальна арифметика — це метод швидкого обчислення математичних завдань усно, без використання калькулятора чи письмових записів. Вона ґрунтується на розвитку ментальних навичок, таких як концентрація, увага, зорова та аудіальна пам'ять, а також швидкість мислення. Зазначено, що інтеграція ментальної арифметики сприяє створенню стимулюючого та підтримуючого середовища навчання, що спонукає дітей до активного дослідження та сприяє їхньому більш глибокому розумінню наукових концепцій. Активізація декількох шляхів асоціативного сприйняття та їх поєднання допомагає формувати глибше розуміння нового матеріалу. The paper examines the application of the method of mental arithmetic in the process of learning physics for junior researchers, as a means of increasing interest in learning and understanding new material using the example of studying physics. Mental arithmetic is a method of quickly calculating math problems orally, without the use of a calculator or written notes. It is based on the development of mental skills, such as concentration, attention, visual and auditory memory, as well as speed of thinking. It is noted that the integration of mental arithmetic contributes to the creation of a stimulating and supportive learning environment, which encourages children to actively research and contributes to their deeper understanding of scientific concepts. Activation of several ways of associative perception and their combination helps to form a deeper understanding of new material.