Перегляд за Автор "Лисак, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСутність поняття «ціннісного ставлення до природи» як компоненту екологічної культури молодшого школяра(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Лисак, А.У публікації досліджено поняття «ціннісного ставлення до природи» як компоненту екологічної культури молодшого школяра. Зазначено, що під ціннісним ставлення молодших школярів до природи розуміють такий стан особистості, при якому дитина виявляє бажання взаємодіяти з природою вдосконалювати та зберігати довкілля, ціннісне ставлення до природи є складовою екологічної культури молодших школярів і формується в процесі екологічного виховання, шляхом розвитку у дітей співчуття та співпереживання до живої природи. The publication examines the concept of "valuable attitude to nature" as a component of the ecological culture of a junior high school student. It is noted that the value attitude of younger schoolchildren to nature is understood as such a state of personality in which the child shows a desire to interact with nature to improve and preserve the environment, the value attitude to nature is a component of the ecological culture of younger schoolchildren and is formed in the process of environmental education, through the development of compassion in children and empathy for living nature.
- ДокументШляхи формування ціннісного ставлення до природи учнів початкових класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Лисак, А.У статті розглянуто шляхи формування ціннісного ставлення до природи учнів початкових класів. Успішним напрямком формування ціннісного ставлення до природи є залучення учнів до певних видів суспільство значимої діяльності, основна мета якої – залучити дітей до тих суспільних відносин, у процесі яких формуються ціннісні орієнтації, загальнолюдські норми і правила, означені культурою цього суспільства. Зазначено, що формування ціннісного ставлення до природи учнів початкових класів є важливою проблемою сучасної освіти, формування якої проходить через екологічне виховання. The article examines ways of forming a valuable attitude to nature among primary school students. A successful direction in the formation of a valuable attitude towards nature is the involvement of students in certain types of socially significant activities, the main purpose of which is to involve children in those social relations, in the process of which value orientations, universal norms and rules defined by the culture of this society are formed. It is noted that the formation of a valuable attitude to nature among elementary school students is an important problem of modern education, the formation of which takes place through ecological education.