Перегляд за Автор "Лебедєва, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТехнології дистанційного навчання (Moodle): моніторинг навчальних досягнень(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Доценко, С.; Москаленко, В.; Лебедєва, В.У посібнику описано методики та технології створення дистанційних курсів в умовах змішаної та дистанційної форм навчання. Опис має практичну спрямованість на організацію моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти засобами ресурсів платформи Moodle. Акцентовано увагу на роботі із журналом оцінок та проведенні іспиту на платформі Moodle. The manual describes methods and technologies for creating distance courses in conditions of mixed and distance forms of education. The description has a practical focus on the organization of monitoring educational achievements of education seekers using the resources of the Moodle platform. Emphasis is placed on working with the evaluation journal and conducting the exam on the Moodle platform.
- ДокументТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (MOODLE): ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Доценко, С.; Москаленко, В.; Лебедєва, В.; Алієв, Х.У посібнику подається опис методик та технологій створення інтерактивних вправ на платформі Moodle. Опис має практичну спрямованість на організацію інтерактиву за допомогою H5P (HTML5 Package). Це дозволяє викладачам створювати такий контент, як інтерактивні відео, вікторини та презентації. Акцентовано увагу на тому, що контент H5P можна створити як саме на платформі, так і на зовнішніх ресурсах. The manual describes methods and technologies for creating interactive exercises on the Moodle platform. The description has a practical focus on the organisation of interactive activities using H5P (HTML5 Package). This allows teachers to create content such as interactive videos, quizzes and presentations. It is emphasised that H5P content can be created both on the platform and on external resources.