Перегляд за Автор "Лахно, Є. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Лахно, Є. І.У кваліфікаційній роботі проведено порівняльний аналіз різних підходів до визначення поняття «імідж», здійснено ретроспективний аналіз становлення та розвитку уявлень відносно поняття «імідж». Виділено п`ять етапів його формування. Розглянуто засоби, які найбільше впливають на формування позитивного іміджу ЗВО. Проаналізовано питання формування позитивного іміджу ЗВО за допомогою використання сучасних Інтернет-технологій та соціальних мереж. Як найефективніший варіант просування ЗВО, розглянуто створення веб-сайту в глобальній мережі Інтернет. Визначено особливості формування позитивного іміджу ЗВО. Розроблено рекомендації, які допоможуть керівництву ЗВО підвищити ефективність їхньої діяльності з формування та розвитку позитивного іміджу. In the qualification work, a comparative analysis of different approaches to the definition of the concept of «image» is carried out, a retrospective analysis of the formation and development of ideas about the concept of «image» is carried out. Five stages of its formation are allocated. The means that have the greatest impact on the formation of a positive image of a higher education institution are analysed. The issue of forming a positive image of a higher education institution through the use of modern Internet technologies and social networks are considered. The creation of a website on the global Internet is considered as the most effective option for promoting a higher education institution. The peculiarities of forming a positive image of a higher education institution are determined. Recommendations have been developed to help the management of higher education institutions to improve the efficiency of their activities to form and develop a positive image.
- ДокументСУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІМІДЖ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ» ТА ЙОГО СКЛАДОВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Лахно, Є. І.У публікації проаналізовано поняття «імідж закладу освіти». Наведено засоби, які важливо використовувати для його формування. Зроблено висновок, що формування внутрішнього іміджу закладу вищої освіти передбачає залучення співробітників та студентів до участі в цьому процесі, створення комфортних умов для навчання й роботи, визнання та пошана досягнень, здійснення підвищення кваліфікації працівників, відкритість усіх учасників взаємодії до діалогу. До внутрішніх характеристик іміджу закладу відносять також вербальні (словесні) засоби – спеціально підібрана стилістика, орієнтована на здобувачів освіти. The article analyses the concept of "image of an educational institution". The means that are important to use for its formation are presented. It is concluded that the formation of the internal image of a higher education institution involves the involvement of employees and students in this process, the creation of comfortable conditions for study and work, recognition and respect for achievements, professional development of employees, and openness of all participants to dialogue. The internal characteristics of the institution's image also include verbal (verbal) means - a specially selected style aimed at students.