Перегляд за Автор "Курило, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКРЕАТИВНЕ ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Курило, А.; Олефіренко, Н.У статті розглядається поняття креативного програмування як поєднання творчого процесу та технічних знань у сучасному цифровому мистецтві. Креативне програмування поєднує креативність і алгоритмічне мислення, що дозволяє створювати унікальні медіа-артефакти, включаючи візуалізації, інтерактивні інсталяції, звукові композиції та інші форми цифрового мистецтва. Проаналізовано історію розвитку креативного програмування, починаючи з перших експериментів у 90-х роках, до сучасних технік генеративного мистецтва та використання цифрових інструментів. Окрему увагу приділено взаємодії між мистецтвом і програмуванням, яка сприяє розвитку інноваційних підходів до творчості. The article examines the concept of creative programming as a combination of the creative process and technical knowledge in modern digital art. Creative programming merges creativity and algorithmic thinking, enabling the creation of unique media artifacts, including visualizations, interactive installations, sound compositions, and other forms of digital art. The history of the development of creative programming is analyzed, starting from the early experiments in the 1990s to modern generative art techniques and the use of digital tools. Special attention is given to the interaction between art and programming, which fosters the development of innovative approaches to creativity.
- ДокументМЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ГЕНЕРАТИВНИМ МИСТЕЦТВОМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Курило, А.; Олефіренко, Н.У світі, насиченому технологічними досягненнями, зростає роль творчості та креативного підходу до вирішення проблем. Поєднання творчості та технологій утворює так зване «генеративне мистецтво», яке стає інструментом створення інноваційних продуктів, дослідження й пошуку нових форм візуального подання об’єктів реальності. Використовуючи мови програмування, алгоритми, програмні продукти, митці створюють нові твори – динамічні або статичні зображення, 3D моделі, рухомі композиції, віртуальні об’єкти тощо. Дослідження та обговорення питань, пов’язаних з генеративним мистецтвом можуть сприяти формуванню нових підходів у вивченні програмування та допомогти виховати покоління митців, здатних поєднувати технічні знання з творчим потенціалом. In a world saturated with technological advances, the role of creativity and a creative approach to solving problems is growing. The combination of creativity and technology forms the so-called "generative art", which becomes a tool for the creation of innovative products, research and the search for new forms of visual presentation of objects of reality. Using programming languages, algorithms, software products, artists create new works - dynamic or static images, 3D models, moving compositions, virtual objects, etc. Research and discussion of issues related to generative art can contribute to the formation of new approaches in the study of programming and help to educate a generation of artists who are able to combine technical knowledge with creative potential.