Перегляд за Автор "Кулакова, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток пізнавальної активності молодших школярів засобом мультимедійних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Кулакова, Г.В статті розглянуто використання мультимедійних технологій, які дозволяють вчителю комбінувати в одному уроці неймовірну кількість цікавих завдань, залучаючи все більшу і більшу кількість дітей й розвиваючи їх пізнавальну активність. Використання нових незвичних прийомів пояснення та закріплення, тим більше в ігровій формі, підвищує мимовільну увагу дітей, допомагає розвинути довільне. Засоби мультимедійних технологій включають мультимедіа додатки та засоби створення мультимедіа додатків, що дають можливість вчителям викласти матеріал навчальний у більшому об’ємі, цікавіше, яскравіше, тож й результативнішим. До освітніх мультимедіа додатків можна віднести електронний журнал, презентацію, онлайн тренажери та ін. The article considers the use of multimedia technologies that allow the teacher to combine in one lesson incredible number of interesting tasks, attracting more and more children and developing their cognitive activity. The use of new unusual methods of explanation and consolidation, especially in a playful way, increases the involuntary attention of children, helps to develop voluntary attention. The means of multimedia technologies include multimedia applications and tools for creating multimedia applications that give teachers the opportunity to present educational material in a larger volume, more interesting, brighter, and therefore more effective. Educational multimedia applications include an electronic journal, presentation, online simulators, etc.
- ДокументШляхи активізації пізнавальної діяльності молодших школярів засобами мультимедіа(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Кулакова, Г.В статті розглянуто активізацію пізнавальної діяльності молодших школярів засобами мультимедіа. Мультимедійні технології дають вчителю такі можливості, стираючи грань між навчанням та грою і перетворюючи вивчення найважчих тем на захоплюючу подорож країною знань. Мультимедійні засоби навчання використовують для проведення фізхвилинок, супроводу уроків (презентації, кросворди, ребуси, проєкти, мультимедіа дошка тощо), дозволяють забезпечити найкращу, у порівнянні з іншими технічними засобами навчання, реалізацію принципу наочності, якому належить чільне місце у сучасних освітніх технологіях початкової школи. The article deals with the activation of cognitive activity of junior schoolchildren by means of multimedia. Multimedia technologies give the teacher the following opportunities, blurring the line between learning and play and turning the study of the most difficult topics in an exciting journey through the land of knowledge. Multimedia learning tools are used for physical exercises, accompanying lessons (presentations, crosswords, puzzles, projects, multimedia board, etc. the best, in comparison with other technical means of training, the implementation of the principle of visibility, which has a prominent place in modern educational technologies of primary school.