Перегляд за Автор "Кузнєцова, М. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГУБРИСТИЧНА МОТИВАЦІЯ ОПТИМІСТІВ ТА ПЕСИМІСТІВ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Фоменко, К. І.; Кузнєцова, М. М.У статті подано аналіз понять атрибутивний стиль та губристична мотивація особистості, представлено їх зв'язок. Описано наукові підходи до вивчення атрибутивного стилю особистості, охарактеризовано його параметри. Доведено, що прагнення до переваги у більшій мірі має позитивні зв'язки з параметрами оптимістичного атрибутивного стилю – стабільністю, глобальністю та контролю успіху. Показано, що прагнення до досконалості у більшій мірі пов’язане з контролем невдачі. В статье представлены анализ понятий атрибутивного стиля и губристической мотивации личности, и их связь. Описаны научные подходы к изучению атрибутивного стиля личности, охарактеризованы его параметры. Доказано, что стремление к превосходству в большей степени имеет положительные связи с параметрами оптимистичного атрибутивного стиля – стабильностью, глобальностью и контролем успеха. Показано, что стремление к совершенству в большей степени связано с контролем неудачи. The article presents an analysis of the concepts of attributional style and hubristic motivation, presented their relationship. There were described the scientific approaches to the study of attributive style, characterized by its parameters. It is proved that the pursuit of excellence is largely due to the positive parameters of optimistic attributional style - stability, globality and control of success. It is shown that the pursuit of perfection is largely due to the control of failures.
- ДокументОптимізм в системі понять позитивної психології(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-06-23) Кузнєцова, М. М.Розглядаються основні поняття позитивної психології. Проаналізований їх змістовний зв'язок з явищем оптимізму. Розкриття суті оптимізму, його структури і функціональної ролі може допомогти глибшому розумінню позитивних аспектів людського життя. Рассматриваются основные понятия позитивной психологии. Проанализиро-вана их содержательная связь с явлением оптимизма. Раскрытие сущности опти-мизма, его структуры и функциональной роли может помочь более глубокому пониманию позитивных аспектов человеческой жизни. The basic concepts of positive psychology are considered. Their informative communication with optimism phenomenon is analyzed. Disclosure of an entity of optimism, its structure and the functional role can help more deep understanding of positive aspects of human life.
- ДокументОптимізм в системі предикторів психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Кузнєцова, М. М.У статті проаналізовано оптимізм в системі предикторів психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів. ВІн бере участь в психологічній саморегуляції навчально-професійної діяльності в групі успішних студентів. У неуспішних він проявляється тільки як диспозиції (тобто на стратегічному рівні) і, крім того, негативно (тобто як чинник, що вимагає певної корекції «некритичних», «нереалістичних» оптимістичних очікувань). Встановлені закономірності прояву предикторів ефективності саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів дали можливість сформулювати стратегічні завдання і тактичні цілі системи тренінгових вправ, які були включені в програму формувального експерименту. В статье проанализирован оптимизм в системе предикторов психической саморегуляции учебно-профессиональной деятельности студентов. Он принимает участие в психологической саморегуляции учебно-профессиональной деятельности в группе успешных студентов. В неуспешных он проявляется только как диспозиции (т.е. на стратегическом уровне) и, кроме того, отрицательно (т.е. как фактор, требующий определенной коррекции «некритических», «нереалистических» оптимистических ожиданий). Установленные закономерности проявления предикторов эффективности саморегуляции учебно-профессиональной деятельности студентов позволили сформулировать стратегические задачи и тактические цели системы тренинговых упражнений, включенных в программу формовочного эксперимента. The article analyzes the optimism in the system of predictors of mental self-regulation of educational and professional activities of students. He takes part in the psychological self-regulation of academic-professional activity in a group of successful students. В unsuccessful ones it is manifested only as dispositions (i.e. at the strategic level) and, moreover, negatively (i.e. as a factor requiring a certain correction of "uncritical", "unrealistic" optimistic expectations). The established regularities of manifestation of predictors of efficiency of self-regulation of students' educational and professional activity allowed us to formulate strategic tasks and tactical goals of the system of training exercises included in the program of the formational experiment.