Перегляд за Автор "Кравцова, М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНовітні тенденції природничо-математичної освіти в умовах НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Кравцова, М.; Жерновникова, О.В статті розглянуто впроваждення новітніх тенденцій в природничо-математичну освіту, які спостерігаємо в сучасних методах навчання й інтегрування навчальної діяльності, що сприяють мотивації, розумінню, як це використовується у повсякденному житті, умінню творчого мислення, працьовитості, критичному та системному мисленню, вмінню оцінювати ризики та приймати рішення, розв‘язанню проблеми, здатності співпраці з іншими людьми, самоконтролю, плануванню власної діяльності. The article deals with the introduction of the latest trends in science and mathematics education, which are observed in modern teaching methods and integration of learning activities that promote motivation, understanding of how it used in everyday life, the ability to think creatively, diligence, critical and systematic thinking, the ability to assess risk assessment and decision making, problem solving, ability to cooperate with other people, self-control, planning their own activities.
- ДокументСтереотипи суспільства – виклик для педагогів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Кравцова, М.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто погляди А. С. Макаренко та Й. Песталоцці, що є яскравими прикладами педагогів, на яких треба рівнятися. Проблеми, які вони вирішували, стереотипи, з якими боролися – досі існують у нашому суспільстві. Дехто вважає, що для усунення стереотипів треба голосно, пафосно та з тріском їх «ламати». Але, проаналізувавши підходи видатних педагогів, можна зрозуміти, що посіявши зерна добра, людяності, віри у серцях дітей, шукаючи індивідуальні підходи, використовуючи різні методики та просто чуючи дітей, ми поступово виховаємо зовсім нове суспільство, яке не буде жити стереотипами та акцентувати увагу на негативних моментах. The article considers the views of A. S. Makarenko and J. Pestalozzi, who are bright examples of teachers to look up to. The problems that they solved, the stereotypes they fought against - still exist in our society. Some believe that in order to eliminate stereotypes, it is necessary to loudly, pompously and with a bang to "break" them. But, having analyzed the approaches of outstanding teachers, we can understand that by sowing the seeds of goodness, humanity, faith in the hearts of children, looking for individual approaches, using different methods and just hearing children, we will gradually bring up a completely new society that will not live by stereotypes and focus on negative aspects.
- ДокументІСТОРИЧНІ ЗАДАЧІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Сіра, І.; Басенко, О.; Кравцова, М.; Черняк, К.У тезах розглянуто важливість використання історичних задач на уроках математики та їх приклади. The theses consider the importance of using historical problems in mathematics lessons and their examples.