Перегляд за Автор "Кошман, А. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості управління адаптивною школою повного дня(European Scientific Platform, 2021-06-18) Хлєбнікова, Т. М.; Кошман, А. С.Адміністрація адаптивної школи повного дня ставить перед собою такі завдання: забезпечення якісного навчання в межах державних освітніх стандартів; формування зон розвитку школи (дослідницька робота, оволодіння новими педагогічними технологіями, освоєння нових експериментальних програм та ін.); залучення до управління школою батьків, перехід батьків з позиції клієнта в позицію партнера. Администрация адаптивной школы полного дня ставит перед собой следующие задачи: обеспечение качественного обучения в рамках государственных образовательных стандартов; формирования зон развития школы (исследовательская работа, овладение новыми педагогическими технологиями, освоение новых экспериментальных программ и др.) привлечение к управлению школой родителей, переход родителей с позиции клиента в позицию партнера. The administration of a full-time adaptive school sets itself the following tasks: to provide quality education within the framework of state educational standards; formation of school development zones (research work, mastering new pedagogical technologies, mastering new experimental programs, etc.); involvement of parents in school management, transfer of parents from a client's position to a partner's position.
- ДокументУправління розвитком адаптивної школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Кошман, А. С.У роботі досліджено теоретичні та практичні напрацювання науковців із проблеми управління розвитком адаптивної школи. Уточнено сутність адаптивної школи, схарактеризовано поняття «розвиток закладу освіти» у філософському та загальнонауковому контексті, визначено особливості управління розвитком адаптивної школи, упорядковано діагностичний інструментарій вимірювання управлінської діяльності з його реалізації. Розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення означеного аспекту управління. Theoretical and practical works of scientists are in-process investigational from the problem of management development of adaptive school. Essence of adaptive school is specified, a concept "development of establishment of education" is described in a philosophical and scientific context, the features of management development of adaptive school are certain, and the diagnostic tool of measuring administrative activity is well-organized from his realization. A complex and targeted program to improve a significant aspect of management has been developed.