Перегляд за Автор "Коротун, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРоль взаємодії вчителя і батьків при формуванні особистості учня(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Коротун, М.Стаття присвячена організації ефективної партнерської взаємодії вчителя початкових класів з батьками. Така взаємодія має ґрунтуватися на взаємоповазі й рівноправному партнерстві. Педагогічний колектив разом з колективом батьків мають утворювати єдину динамічну систему, об’єднану спільною метою, на основі принципів гуманності і відповідальності, що сприятиме всебічному розвитку учнів початкових класів і підвищенню рівня їхніх освітніх досягнень. The article is devoted to the organization of effective partnership interaction between primary school teachers and parents. Such interaction should be based on mutual respect and equal partnership. The teaching staff together with the parents' staff should form a single unit a dynamic system united by a common goal, based on the principles of humanity and responsibility, which will contribute to the comprehensive development of primary school students and increasing the level of their educational achievements.
- ДокументФорми організації успішної взаємодії вчителя з батьками молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Коротун, М.В статті розглянуто форми взаємодії вчителя з батьками. Найбільш поширеною колективною формою взаємодії вчителя з батьками є батьківські збори, що мають бути спрямовані на надання моральної підтримки таким чином, щоб батьки вірили в реальність успіхів власних дітей, і мати характер роздумів про освітній процес становлення і розвитку особистості дитини. Вчитель початкової школи має проводити групові консультації, лекції, практичні заняття для батьків, залучаючи до цього інших вчителів та фахівців інших галузей з метою надання допомоги дітям в оволодінні навичками освітньої діяльності тощо. Психолого-педагогічну просвіту батьків можна організовувати шляхом проведення конференцій, індивідуальних і тематичних консультацій, тренінгів тощо. The article deals with the forms of interaction between teachers and parents. The most common collective form of teacher-parent interaction is a parent meeting, which should be aimed at providing moral support so that parents believe in the reality of their children's success, and have the nature of reflection on the educational process of formation and development of personality of the child. The primary school teacher should conduct group consultations, lectures, practical classes for parents, involving other teachers and specialists other fields in order to assist children in mastering the skills of educational activities, etc. Psychological and pedagogical education of parents can be be organized through conferences, individual and thematic consultations, trainings, etc.