Перегляд за Автор "Короваєнко, П."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГЕТАКУ – МИСТЕЦТВО ВІДТИСКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Короваєнко, П.У статті досліджено історичні, культурні і філософські аспекти техніки гетаку. Гетаку перекладається як «відбиток риби», де 魚 (Gyo) це «риба», а 拓 (taku) – «відтиск». Саме це пояснює те, як виглядає ця техніка. Класичний варіант створення таких картин потребує нанесення на підготовлену вимиту рибу чи інших морських тварин чорнил, які традиційно виготовлялися з рідини, що добувалася з мішків, розташованих в організмі каракатиці. Потім рибу обережно викладали на рисовий папір, до утворення на ньому відтиску. Перевагою цього способу є те, що після фіксування зображення, морепродукти можна було вживати в їжу, адже чорнило було повністю безпечним. Зауважено, що гетаку – це не просто один із художніх методів, а ціла традиція, яка обґрунтована конкретними правилами відтворення зображень і підкріплена своєю філософією і унікальною історією. The article examines the historical, cultural and philosophical aspects of the getak technique. Getaku translates as "fish print", where 魚 (Gyo) is "fish" and 拓 (taku) is "imprint". This explains what this technique looks like. The classic version of creating such paintings requires the application of ink on prepared washed fish or other marine animals, which was traditionally made from the liquid obtained from the bags located in the cuttlefish's body. Then the fish was carefully laid out on rice paper until an impression was formed on it. The advantage of this method is that after fixing the image, the seafood could be eaten, because the ink was completely safe. It is noted that getaku is not just one of the artistic methods, but a whole tradition, which is based on specific rules of image reproduction and supported by its philosophy and unique history.
- ДокументОсобливості освіти у ХНПУ ім. Г. С. Сковороди як основа формування національно свідомих учителів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-07-15) Короваєнко, П.Досліджується проблематика патріотизму. Висвітлюються важливості виховання національної свідомості у студентів ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, формування завдань, що спряють цьому. Study of the problems of patriotism. Elucidation of the importance of education of national consciousness among students of H. S. Skovoroda KhnPU, formation of tasks aimed at this.
- ДокументТЕРАКТИ 11 ВЕРЕСНЯ 2001 РОКУ В ДОКУМЕНТАЛІСТИЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Ісхакова, А.; Короваєнко, П.У статті розглянуто теракти 11 вересня 2001 року в документалістиці. Події 11 вересня 2001 року сколихнули світ. Для збереження пам’яті, викриття та демонстрації масштабів цієї жахливої трагедії було активно залучено кінематограф. Більшість стрічок створені у жанрі документального кіно. Зазначено, що документалістика дозволяє створювати більш об'єктивне уявлення про події, яка може стати важливим інструментом у розкритті та розумінні подій, що мають вагоме значення для сучасного світу. Через відображення різних точок зору та версій, вона допомагає глядачам отримати більш повне уявлення про ці трагічні події. The article examines the terrorist attacks of September 11, 2001 in documentary. The events of September 11, 2001 shook the world. Cinematography was actively involved in preserving the memory, exposing and demonstrating the scale of this terrible tragedy. Most of the tapes were created in the documentary genre. It is noted that documentary allows to create a more objective view of events, which can become an important tool in revealing and understanding events that are of great importance to the modern world. Through the display of different points of view and versions, it helps the audience to get a more complete picture of these tragic events.