Перегляд за Автор "Корнієць, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛогопедичний текст як активізатор інтелектуальної діяльності дитини(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2020) Бірюкова, В.; Корнієць, К.У сучасних умовах модернізації освіти все більш актуальним постає завдання корекційної допомоги дошкільникам та учням з проблемами розвитку мовлення, відповідно зростає увага до логопедичного тексту, який, проте ще не був предметом спеціального багатоаспектного дослідження. Метою цієї розвідки є спроба з’ясувати, яким чином логопедичний текст може впливати на розвиток та активізацію інтелектуальної діяльності дітей. В современных условиях модернизации образования все более актуальным становится задача коррекционной помощи дошкольникам и ученикам с проблемами развития речи, соответственно возрастает внимание к логопедическому тексту, который, однако еще не был предметом специального многоаспектного исследования. Целью этой разведки попытка выяснить, каким образом логопедический текст может влиять на развитие и активизацию интеллектуальной деятельности детей. In the modern conditions of modernization of education the task of correctional assistance to preschoolers and students with speech development problems is becoming more and more urgent, and attention to the speech therapy text is growing, which, however, has not yet been the subject of a special multifaceted study. The purpose of this intelligence is an attempt to find out how a speech therapy text can influence the development and activation of children's intellectual activity.
- ДокументІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2019-11-27) Корнієць, К.; Рудічєва, Н. К.У статті розкрито поняття «готовність до школи»; представлено аспекти готовності до навчання у школі (інтелектуальна, особистісна, соціально-психологічна і вольова готовність), які взаємопов’язані і взаємозумовлені. Встановлено, що у більшості дітей старшого дошкільного віку сформована інтелектуальна готовність до шкільного навчання. The article reveals the concept of "readiness for school"; aspects of readiness to study at school are presented (intellectual, personal, socio-psychological and volitional readiness), which are interconnected and mutually determined It was established that most children of older preschool age age intellectual readiness for schooling is formed.