Перегляд за Автор "Конопля, Т. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументІГРОВІ ВПРАВИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ФОНЕТИКО – ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Конопля, Т. В.У статті розглянуто фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення, яке часто виникає при стертій формі дизартрії, поліморфній дислалії. Ігрові вправи відіграють ключову роль у виділенні, закріпленні та диференціації фонем у дітей. Ігровий підхід до навчання дозволяє створити зацікавленість та мотивацію , що робить процес навчання більш привабливим і ефективним. Зазначено, що гра на логопедичних заняттях виконує навчальну, розвивальну та корекційну функції, допомагає дитині застосувати набуті мовленнєві уміння та навички в нових дидактичних умовах та повсякденному житті, викликає емоційно-позитивний настрій у дітей, створює такі умови, в яких дитина почуває себе природно, підвищує мотивацію дітей до діяльності, адже тільки позитивна мотивація буде сприяти ефективній роботі дитини на занятті, що призведе згодом до бажаного результату. The article deals with the phonetic-phonemic underdevelopment of speech, which often occurs with an erased form of dysarthria, polymorphic dyslalia. Game exercises play a key role in the selection, consolidation and differentiation of phonemes in children. A game approach to learning allows you to create interest and motivation, which makes the learning process more attractive and effective. It is noted that play in speech therapy classes performs educational, developmental and corrective functions, helps the child to apply the acquired speech skills and abilities in new didactic conditions and everyday life, induces an emotional and positive mood in children, creates conditions in which the child feels natural, increases children's motivation for activities, because only positive motivation will contribute to the child's effective work in class, which will eventually lead to the desired result.
- ДокументІгрові вправи як засіб корекції та розвитку фонематичних процесів у старших дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Конопля, Т. В.У кваліфікаційній роботі порушено актуальну проблематику розвитку фонематичних процесів у старших дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Для корекції і розвитку пропонуються ігрові вправи, що сприяють соціалізації дитини, збагаченню її активного словника, розвитку фонематичного слуху. Проаналізовано теоретичні питання розвитку фонематичних процесів у дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, визначено проблеми та напрями роботи логопеда з корекції та розвитку фонематичних процесів. Визначено вихідний рівень сформованості фонематичних умінь дитини, склад словника дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, запропоновано комплекс логопедичної роботи з опорою на ігрові вправи та доведено їх ефективність. The qualification work deals with the actual problem of the development of phonemic processes in older preschoolers with phonetic-phonemic underdevelopment of speech. For correction and development, game exercises are offered that contribute to the child's socialization, enrichment of his active vocabulary, and development of phonemic hearing. The theoretical issues of the development of phonemic processes in children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech are analyzed, the problems and directions of the speech therapist's work on the correction and development of phonemic processes are defined. The initial level of formation of the child's phonemic skills, the composition of the vocabulary of children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech was determined, a complex of logopedic work based on game exercises was proposed and their effectiveness was proven.