Перегляд за Автор "Кондратьєва, Т. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Калашнікова, Л. М.; Кондратьєва, Т. С.Використання дослідницьких завдань у процесі навчання у закладах вищої освіти є одним із напрямів формування професійно-компетентного фахівця. У роботі проаналізовано суть поняття «дослідницьке завдання», етапи вирішення дослідних завдань, та визначено педагогічні умови їх використання у формуванні дослідницьких умінь здобувачів вищої освіти. The use of research tasks in the process of teaching in higher education institutions is one of the directions of formation of a professionally competent specialist. The article authors have analyzed the essence of the concept of "research task", the stages of solving research problem, and determined the pedagogical conditions of their use in formation of research skills of higher education applicants.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Кондратьєва, Т. С.; Долгова, О. Є.Математика як наука абстрактна потребує наочності, візуалізації, руху. Це питання актуальне як для вчителів шкіл, так і для майбутніх вчителів математики. Для візуалізації математики в роботі пропонується використовувати засоби ІКТ, зокрема, інтерактивні геометричні середовища. Приклади виконано в Maxima. The article take a view on an issue of lowering the interest of schoolchildren to the process of studying. Proposes the solution of this issue by using emotional stimulation and encouragement, emphasizing entertaining tasks, which can be successfully used in the math classes. The article presents methodological features, forms, methods of organizing learning activities to address students entertaining problems on the example of the theme: «The distance between the points.»The conditions and factors affecting the efficiency of formation of informative interest of students in mathematics.