Перегляд за Автор "Колотюк, О. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ВИЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Простакова, Ю. С.; Колотюк, О. І.У тезах розглянуто формування економічної грамотності учнів 10-11 класів в процесі вивчення математики засобами дистанційного навчання. Запропоновано способи впровадження онлайн ресурсів та ігрових форм для побудови ефективних моделей вивчення економічних аспектів життя в доступній та цікавій формі. In the article, the formation of economic literacy of students of grades 10-11 by means of distance learning is considered. Implementation of online resources of game forms to acquire effective behavior patterns to achieve the goal and study the economic aspects of life in an accessible and interesting way.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В 10-11 КЛАСАХ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Колотюк, О. І.У роботі здійснено аналіз методик для формування економічної грамотності, використовуючи засоби дистанційного навчання. Основну увагу приділено вивченню та економічних компетенцій та принципів у шкільну математичну програму, що включає теми, як-от бюджетування, фінансове планування, основи інвестування та підприємництва. Розроблено стратегію і методику навчання, які дозволяють учням засвоїти не тільки математичні навички, а й формувати економічну грамотність. В роботі виконано логічний аналіз змістової лінії економічної грамотності у шкільному курсі математики, визначено цілі та навчальні задачі, а також встановлено зміст та об’єм необхідних знань для учнів. Розроблено ряд онлайн лекцій та практичних занять, які сприяють глибокому засвоєнню економічних концепцій. Експериментальна перевірка запропонованої методики показала її позитивний вплив на формування економічних компетенцій учнів та підвищення загального рівня їх навчальних можливостей. This work involves an analysis and development of methodologies for the formation of economic literacy using distance learning tools. The main focus is on the study of economic competencies and principles in the school mathematics program, which includes topics such as budgeting, financial planning, investment basics, and entrepreneurship. Strategies and teaching methods have been developed that allow students to assimilate not only mathematical skills but also to develop the ability to be economically literate. The work carries out a logical analysis of the content line of economic literacy in the school mathematics course, defines goals and educational tasks, and also establishes the content and volume of knowledge necessary for students. A series of online lectures and practical lessons have been developed, which contribute to the deep assimilation of economic concepts. Experimental verification of the proposed methodology has shown its positive impact on the formation of economic competencies of students and the increase in the overall level of their educational opportunities.