Перегляд за Автор "Ковальова, М. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗКРИТТЯ ТЕМИ МАЛЮВАННЯ В КОЛІ ЧИТАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Ковальова, М. В.У статті розглянуто пошуки способів залучення дитини до книги. Менш привабливе завдання – читання – з малюванням, це два види діяльності змістовно тісно переплітаються. Розмаїття художніх творів на тему малювання значне, що дозволяє створити цілу програму, завдяки якій маленький читач знайомитися з літературою і малювати. В статье рассмотрены поиски способов привлечения ребенка к книге. Менее привлекательное задание – чтение – с рисованием, это два вида деятельности содержательно тесно переплетаются. Разнообразие художественных произведений на тему рисования значительное, что позволяет создать целую программу, благодаря которой маленький читатель мог бы знакомиться с литературой и рисовать. The article considers the search for ways to involve a child in the book. A less attractive task – reading – with drawing, these two activities are closely intertwined. The variety of works of art on the subject of drawing is significant allows you to create an entire program that a small reader could get acquainted with literature and draw.
- ДокументІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Ковальова, М. В.У магістерському дослідженні розглянуто інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчої особистості молодшого школяра, розглянуто суть творчої особистості школяра, особливості його розвитку. З'ясовано сутність «інтеракції» – цe здaтнicть взaємoдiяти aбo пepeбувaти в peжимi бeciди, дiaлoгу з чим-нeбудь aбo ким-нeбудь та сутність «інтерактивного навчання» – навчання, побудоване на взаємодії учнів з навчальним оточенням, навчальним середовищем, що служить сферою засвоєння знань. Було розглянуто класифікацію інтерактивних технологій навчання, запропонованими О. Пометун та Л. Пироженко: інтерактивні технології кооперативного навчання; інтерактивні технології колективно-групового навчання; технології ситуативного моделювання; технології опрацювання дискусійних питань. Також схарактеризовано та розкрито кожну групу технологій та їх вплив на дітей початкової школи. З'ясовано відмінності в структурі традиційного уроку та уроку з використанням інтерактивних технологій, а також висунуто основну мету використання інтерактивних технологій як засобу розвитку творчого мишлення учнів – створити такі комфортні умови, при яких кожен учень буде відчувати інтелектуальну спроможність, можливість бути почутим та потрібним у своїй команді. Розглянуто особливості використання інтерактивних технологій в початковій школі. У роботі висвітлюються різноманітні форми втілення новітніх технологій в освітній процес, які допомагають розвивати творчі здібності дитини, її уяву, мислення та креативність. Крім цього, дослідження містить практичну реалізацію інтерактивних технологій навчання. Розглянуто кожну групу технологій при використанні її а практиці з різними віковими групами. In the master's research, interactive learning technologies are considered as a means of developing the creative personality of a junior high school student, the essence of the creative personality of a school student, the peculiarities of its development are considered. The essence of "interaction" has been clarified - it is the ability to interact or be in situations, dialogue with anything or anyone, the essence of "interactive learning" - learning built on the interaction of students with the learning environment, the learning environment, which serves as a sphere assimilation of knowledge. The classification of interactive learning technologies proposed by O. Pometun and L. Pirozhenko was considered: interactive technologies of cooperative learning; interactive technologies of collective and group learning; technologies of situational modeling; technologies for processing debatable issues. Each group of technologies and their impact on elementary school children is also characterized and disclosed. The differences in the structure of a traditional lesson and a lesson using interactive technologies are clarified, and the main goal of using interactive technologies as a means of developing students' creative thinking is put forward - to create comfortable conditions in which each student will feel intellectual ability, the opportunity to be heard and needed in to his team The peculiarities of the use of interactive technologies in primary school are considered. The work highlights various forms of implementation of the latest technologies in the educational process, which help to develop the creative abilities of the child, his imagination, thinking and creativity. In addition, the research includes practical implementation of interactive learning technologies. Considered each group of technologies when using it in practice with different age groups.