Перегляд за Автор "Коваленко, А. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомплексні числа та їх вивчення у профільній школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Коваленко, А. М.У роботі проаналізовано суть провідних понять теорії комплексних чисел, узагальнено теоретичний матеріал з теми дослідження; виконано логічний аналіз числової змістової лінії шкільного курсу математики; розроблено логіко-дидактичний аналіз теми «Комплексні числа», що дало можливість визначити цілі, навчальні задачі теми, зміст та об’єм програмових знань, необхідних для засвоєння учнями, і розробити лекції а практичні заняття для класів з поглибленим вивченням математики. Також схарактеризовано суть проблеми вивчення комплексних чисел у закладах загальної середньої освіти та розглянуті деякі шляхи її розв’язання. У цілому, експериментальна перевірка запропонованої методики вивчення теми «Комплексні числа» показала її позитивний вплив на підвищення рівня навчальних можливостей учнів. The work analyzes the essence of the leading concepts of the theory of complex numbers, summarizes the theoretical material on the research topic; a logical analysis of the numerical content line of the school mathematics course was performed; a logical-didactic analysis of the topic "Complex numbers" was developed, which made it possible to determine the goals, educational tasks of the topic, the content and volume of program knowledge necessary for students to learn, and to develop lectures and practical exercises for classes with advanced mathematics. The essence of the problem of studying complex numbers in institutions of general secondary education is also characterized and some ways of solving it are considered. In general, the experimental verification of the proposed methodology for studying the topic "Complex numbers" showed its positive effect on increasing the level of students' learning abilities.
- ДокументПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ КОМПЛЕКСНИХ ЧИСЕЛ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11) Жерновникова, О. А.; Коваленко, А. М.У тезах схарактеризовано суть проблеми вивчення комплексних чисел у закладах загальної середньої освіти та розглянуто деякі шляхи її розв’язання. Авторами запропоновано та розроблено факультатив «Комплексні числа», спрямований на поглиблення знань та вмінь учнів з математики. The theses characterize the essence of the problem of studying complex numbers in institutions of general secondary education and consider some ways of solving it. The authors proposed and developed the elective course «Complex numbers» aimed at deepening students' knowledge and skills in mathematics.