Перегляд за Автор "Кобзева, Ю. А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДИАГНОСТИЧЕСКАЯ МЕТОДИКА ИГРОВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2019-10-26) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.; Зуев, И. А.; Саута, С. Л.Представлена авторская методика диагностики игровой компетентности. Игровая компетентность определяется как система внутренних ресурсов, к которой обращается человек с целью наилучшего уравновешивания своей индивидуальности с внешними условиями социального окружения на основе положительных эмоций – интереса и радости, часто их аффективного проявления, сопровождающегося напряжением или возбуждением. Формирование игровой компетентности предполагает развитие игривости как актуального личностного свойства в современном мире геймификации. Представлено авторську методику діагностики ігрової компетентності. Ігрова компетентність визначається як система внутрішніх ресурсів, до якої звертається людина з метою найкращого зрівноважування своєї індивідуальності з зовнішніми умовами соціального оточення на основі позитивних емоцій – інтересу і радості, часто їх афективного прояву, що супроводжується напругою або збудженням. Формування ігрової компетентності передбачає розвиток грайливості як актуальної особистісної властивості в сучасному світі гейміфікації. he article highlights that in the process of formation of a child's personality the leading role belongs to the family as the first institution of socialization. Game competence is defined as a system of internal resources, which an individual turns to for the purpose of the best possible balancing of his or her іndividuality with external conditions of the social environment on the basis of positive emotions - interest and joy, often their affective manifestation accompanied by tension or excitement. Formation of play competence implies development of playfulness as an actual personal property in The modern world of gamification.
- ДокументКОНЦЕПЦИЯ СОЗДАНИЯ ТЕХНИКИ ТЕРАПЕВТИЧЕСКОГО ЮМОРА(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.В статье рассмотрены методы, принципы, техники и положения, которые являются концептуальной основой создания техники терапевтического юмора, направленной на гармонизацию детско-родительских отношений с детьми старшего дошкольного возраста с негативными психическими состояниями и их родителями. Общая цель техники терапевтического юмора – помочь ребенку справиться со своим симптоматическим поведением посредством прямого вовлечения родителей в процесс изменения поведения ребенка. У статті розглянуто методи, принципи, техніки і положення, які є концептуальною основою створення техніки терапевтичного гумору, спрямованої на гармонізацію дитячо-батьківських відносин з дітьми старшого дошкільного віку з негативними психічними станами і їх батьками. Загальна мета техніки терапевтичного гумору – допомогти дитині впоратися зі своєю симптоматичною поведінкою за допомогою прямого залучення батьків до процесу зміни поведінки дитини. The article discusses the methods, principles, techniques and provisions that are the conceptual basis for creating a therapeutic humour technique aimed at harmonising parent-child relationships with older preschool children with negative mental states and their parents. The overall goal of the therapeutic humor technique is to help the child cope with their symptomatic behavior by directly involving the parents in the process of changing the child's behavior.
- ДокументОПРОСНИК ИГРОВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.; Зуев, И. А.; Силина, А. П.В статье подведены итоги изучения опросника игровой компетентности. Игровая компетентность определяется авторами как система внутренних ресурсов, к которой обращается человек с целью наилучшего уравновешивания своей индивидуальности с внешними условиями социального окружения на основе положительных эмоций – интереса и радости. У статті підбито підсумки вивчення опитувальника ігровий компетентності. Ігрова компетентність визначається авторами як система внутрішніх ресурсів, до якої звертається людина з метою найкращого врівноваження своєї індивідуальності з зовнішніми умовами соціального оточення на основі позитивних емоцій – інтересу і радості. The article summarizes the results of the study of play competence questionnaire. Playing competence is defined by the authors as a system of internal resources which an individual turns to in order to balance his/her individuality with the external conditions of the social environment on the basis of positive emotions – interest and joy.
- Документ«ОРХИДЕЯ»: ПСИХОТЕРАПЕВТИЧЕСКАЯ ТЕХНИКА РАБОТЫ С СЕМЕЙНЫМИ КОНЦЕПЦИЯМИ В МЕТОДЕ ПОЗИТИВНОЙ ПСИХОТЕРАПИИ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди ; Діса плюс, 2019-10-26) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.В статье освещается тема психотерапевтической техники «Орхидея» и работа с семейными концепциями в методе позитивной психотерапии. У статті висвітлюється тема психотерапевтичної техніки «Орхідея» та робота з сімейними концепціями в методі позитивної психотерапії. The article highlights the topic of the psychotherapeutic technique "Orchid" and the work with family concepts in the method of positive psychotherapy.