Перегляд за Автор "Князь, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГІПЕРТЕКСТ ЯК НОВА ФОРМА ТЕКСТОТВОРЕННЯ В ЛІТЕРАТУРІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Князь, Г.У публікації досліджено гіпертекст як нову форму текстотворення в літературі. Поняття «гіпертекст» було введено Т. Нельсоном у 1965 році, коли науковець працював над створенням загальної системи електронних видань і архіву, впроваджуючи новітні ідеї у сфері комп’ютерної індустрії у 1960-х рр. За його тлумаченням, гіпертекст – це непослідовне письмо, текст, який розгалужується і дозволяє читачеві вибирати найкращий спосіб читання на інтерактивному екрані. Гіпертекстова художня література і поезія складається з текстових фрагментів, що можуть бути перебудовані читачем або можуть читатися у нелінійний чи множинний спосіб. Зазвичай гіпертекст являє собою текстові частини, що відомі як вузли або електронні сторінки, які пов’язані між собою у складну систему взаємодії неієрархічної побудови. The publication examines hypertext as a new form of text creation in literature. The concept of "hypertext" was introduced by T. Nelson in 1965, when the scientist worked on the creation of a general system of electronic publications and archive, introducing the latest ideas in the field of the computer industry in the 1960s. According to his interpretation, hypertext is inconsistent writing, text that branches out and allows the reader to choose the best way to read on an interactive screen. Hypertext fiction and poetry consists of text fragments that can be rearranged by the reader or can be read in a non-linear or multiple way. Usually, hypertext is text parts, known as nodes or electronic pages, which are connected to each other in a complex system of non-hierarchical interaction.
- ДокументРецепція античності в англійській літературі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Князь, Г.В статті розглянуто рецепцію античності в англійській літературі. Античність як вид художньої рецепції та трансформації греко-римської спадщини має довгу історію в англійській літературі, на кожному етапі якої оприявнюються пріоритетні форми, риси і способи запозичення античних сюжетів, мотивів і образів. Впродовж тривалого часу дослідників турбує питання, чому античність є невичерпним джерелом, що є формо- і змістотворчим потенціалом для культурного світового спадку, а звернення до античності посутньо збагачує літературний процес. The article examines the reception of antiquity in English literature. Antiquity as a type of artistic reception and transformation of the Greco-Roman heritage has a long history in English literature, at each stage of which priority forms, features and ways of borrowing ancient plots, motifs and images are revealed. For a long time, researchers have been concerned with the question why antiquity is an inexhaustible source, which is a form and content-creating potential for cultural world heritage, and the appeal to antiquity enriches the literary process.