Перегляд за Автор "Качало, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДослідження особливостей сприймання біографічних розповідей у початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Качало, А.У публікації досліджено формування уявлень про письменника в учнів початкової школи. З метою вивчення особливостей сприймання біографічних розповідей у початковій школі у квітні-травні 2024 року була проведена дослідна робота. Аналіз результатів дослідження дозволяє стверджувати, що біографічним розповідям про письменників приділяється на уроках замало часу, через що в учнів недостатнього знань, щоб побачити цілісну картину творчості автора. Проте, якщо більше заглибитись в це питання, розповідати про письменника лише цікаві та яскраві моменти з життя та добирати різноманітні методи візуалізації інформації, то у дітей в пам’яті надовго сформується певний образ письменника, що позитивно позначиться на їхній читацькій компетентності. The publication examines the formation of ideas about the writer among elementary school students. In order to study the peculiarities of perception of biographical stories in elementary school, research work was conducted in April-May 2024. The analysis of the results of the study allows us to assert that insufficient time is devoted to biographical stories about writers in the lessons, due to which the students do not have enough knowledge to see a complete picture of the author's work. However, if you delve deeper into this issue, tell about the writer only interesting and bright moments from life and choose various methods of information visualization, children will have a certain image of the writer in their memory for a long time, which will have a positive effect on their reading competence.
- ДокументФормування мотивації до навчання в учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-11) Качало, А.Доповідь присвячена комплексному підходу до процесу формування мотивації до навчання в учнів початкової школи. The report is devoted to a comprehensive approach to the process of forming motivation to learn in primary school students.