Перегляд за Автор "Кафтанова, О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДУХОВНО-МОРАЛЬНІ ЯКОСТІ ЯК ЦІННІСНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Кафтанова, О.; Штонда, О.У публікації проаналізовано духовно-моральні якості сучасного педагога. Духовність – індивідуальна вираженість у системі мотивів особистості двох фундаментальних потреб: ідеальної потреби пізнання й соціальної потреби жити, діяти «для інших». Формування духовних потреб особистості є найважливішим завданням виховання. Особистий приклад учителя – це потужний і впливовий фактор, який глибоко позначається на учнях. Діти вірять тому, що вони бачать і відчувають. Зазначено, що особистий приклад учителя в галузі духовності та моральності є фундаментальним джерелом впливу на його учнів. Тільки через власні вчинки та спосіб життя вчитель може передати справжні духовно-моральні цінності. The publication analyzes the spiritual and moral qualities of a modern teacher. Spirituality is the individual expression in the system of personal motives of two fundamental needs: the ideal need for knowledge and the social need to live, act "for others". Formation of the spiritual needs of the individual is the most important task of education. A teacher's personal example is a powerful and influential factor that deeply affects students. Children believe what they see and feel. It is noted that the teacher's personal example in the field of spirituality and morality is a fundamental source of influence on his students. Only through his own actions and lifestyle can a teacher convey true spiritual and moral values.
- ДокументМЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ НЕРІВНОСТЕЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Карпенко, С.; Кафтанова, О.Стаття присвячена дослідженню методики застосування диференційованого підходу до вивчення нерівностей в курсі алгебри та початків аналізу профільного рівня. Розкрито сутність та переваги диференційованого навчання, описано методи його реалізації, проаналізовано результати дослідження ефективності застосування диференційованого підходу до вивчення нерівностей. The article is devoted to the study of the methodology of applying a differentiated approach to the study of inequalities in the course of algebra and the beginnings of profile level analysis. The essence and advantages of differentiated education are revealed, the methods of its implementation are described, and the results of research on the effectiveness of the application of a differentiated approach to the study of inequalities are analyzed.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В 5-6 КЛАСАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Кафтанова, О.; Штонда, О.У статті розглянуто поняття проблемної технології навчання, яка спрямована на розвиток комунікативної компетентності учня, активне здобуття знань та розвиток навичок, а також стимулювання самостійної та активної пізнавальної діяльності. Уточнено можливості та переваги застосування методів проблемного навчання на уроках математики в 5-6 класах, а також виявлення особливостей їх впровадження, враховуючи особливості психічного розвитку учнів молодшого підліткового віку. Розглянуто рекомендації щодо реалізації проблемного навчання використовуючи різні методи навчання: пояснювально-ілюстративний, частково-пошуковий та дослідницький методи, запропоновано випадки, у яких їх краще використовувати при організації проблемної бесіди, роботі учнів із підручниками та додатковою літературою, під час резюмування, узагальнення висновків. Проаналізовано використання групової, та індивідуальної форми навчання під час застосування методів проблемного навчання на уроках математики. The article examines the concept of problematic learning technology, which is aimed at the development of the student's communicative competence, active acquisition of knowledge and development of skills, as well as stimulation of independent and active cognitive activity. The possibilities and advantages of using problem-based learning methods in mathematics lessons in grades 5-6 are clarified, as well as the specifics of their implementation, taking into account the peculiarities of the mental development of students of younger adolescence. Recommendations for the implementation of problem-based learning using various teaching methods are considered: explanatory-illustrative, partially-research and research methods, cases are proposed in which they are better to use when organizing a problem-based conversation, when students work with textbooks and additional literature, when summarizing, summarizing conclusions.