Перегляд за Автор "Калашник, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИРОБЛЕННЯ НАВИЧОК КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА В ПЕРШОКЛАСНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Калашник, А.У публікації визначено основні принципи вироблення навичок каліграфічного письма в першокласників. Зауважено, що важливо надавати увагу і мотивуванню дітей на кожному етапі навчання, щоб зберегти їх інтерес до вироблення каліграфічних навичок. Можна використовувати ігри та конкурси для заохочення дітей до розвитку їх навичок письма. Вироблення каліграфічних навичок в першокласників є важливим елементом розвитку їхнього навчального процесу. The publication defines the basic principles of developing calligraphic writing skills in first graders. It was noted that it is important to pay attention and motivate children at each stage of education in order to maintain their interest in developing calligraphy skills. Games and competitions can be used to encourage children to develop their writing skills. Developing calligraphy skills in first graders is important an element of the development of their educational process.
- ДокументОсобливості спілкування з батьками учнів під час дистанційного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Калашник, А.У статті автором розглянуто особливості спілкування з батьками учнів під час дистанційного навчання. Спілкування з батьками є важливою педагогічною проблемою, що потребує уваги саме в початковій школі, адже з молодших класів формуються відносини між батьками та вчителем. Дистанційне навчання та карантинні умови значною мірою перенесли більшу частину відповідальності за навчання дітей на їх батьків. В статье автором рассмотрены особенности общения с родителями учащихся дистанционного обучения. Общение с родителями является важной педагогической проблемой, требующей внимания именно в начальной школе, ведь с младших классов формируются отношения между родителями и учителем. Дистанционное обучение и карантинные условия в значительной мере перенесли большую часть ответственности за обучение детей на их родителей. In this article the author considers the peculiarities of communication with parents of distance learning students. Communication with parents is an important pedagogical problem that needs attention exactly in primary school, because from the early grades the relationship between parents and the teacher is formed. Distance learning and quarantine conditions have shifted much of the responsibility for children's learning to their parents.