Перегляд за Автор "Кабанська, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Кабанська, Г.; Кабанська, О.У тезах розкрито особливості проведення педагогічних практик здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівнів в умовах дистанційного навчання. The theses reveal the peculiarities of conducting pedagogic practice in institutions of general and specialized secondary education by undergraduate students in the conditions of distance learning.
- ДокументОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ДОСЛІДЖЕННЯХ ПИТАНЬ ДИТИНСТВА І ДИТЯЧОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Лупаренко, С.; Кабанська, О.У роботі розкривається специфіка дослідження питань дитинства і дитячого розвитку з позиції особистісно-діяльнісного підходу. Використання цього підходу дозволяє розглядати дитину як суб’єкт різних видів діяльності, вивчати проблеми дитинства й розвитку дитини з урахуванням взаємозв’язку мислення, почуттів і волі дитини, а також із визнанням діяльності основою розвитку особистості, зрозуміти природу дитини, визначити й проаналізувати зміст, форми і методи організації та взаємозв’язку різних видів діяльності, актуальних для різних етапів розвитку особистості протягом дитинства. The article depicts the specific features of studying childhood and child development issues from the perspective of personal and activity approach. The use of this approach makes it possible to understand the child as a subject of various types of activities, study childhood and child development issues taking into account the interrelationship of child’s thinking, feelings and will and recognizing the activity as the basis of personality development, understand the child’s nature, determine and analyze content, forms and methods of organization and interconnection of various types of activities relevant for different stages of personality development in childhood.