Перегляд за Автор "Зубрилов, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості професійного орієнтування старших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Зубрилов, А. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз видів, форм та методів проведення профорієнтаційної роботи з учнями спеціальної школи в молодших, середніх та старших класах. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «соціалізація», «профорієнтаціна робота». Визначено компоненти, показники та рівні сформованості професійного вибору старшокласників спеціальної школи. Досліджено особливості схильностей старшокласників з інтелектуальними порушеннями та на цій основі розроблено рекомендації для педагогів щодо розвитку професійних схильностей у позакласній роботі. In the qualification work the theoretical analysis of types, forms and methods of carrying out career guidance work with pupils of special school in junior, middle and senior classes is carried out. A definitive description of the key concepts of the study: "socialization", "career guidance work". The components, indicators and levels of professional choice of high school students of the special school are determined. The peculiarities of the tendencies of high school students with intellectual disabilities have been studied and on this basis recommendations for teachers on the development of professional tendencies in extracurricular activities have been developed.
- ДокументСИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Зубрилов, А. В.У публікації проаналізовано забезпечення професійної орієнтації дітей з інтелектуальними порушеннями у спеціальній школі. Зазначено, що впровадження систематичної профорієнтаційної роботи посилює корекційну спрямованість трудової діяльності учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної школи, що сприяє їх подальшому власному професійному самовизначенню. Адже, саме зі школи діти повинні винести вміння витримувати трудове навантаження, доводити почату справу до кінця, повагу до роботи інших людей. А ці якості необхідні у будь-якій професії. The publication analyzes the provision of professional guidance for children with intellectual disabilities in a special school. It is noted that the introduction of systematic career guidance work strengthens the corrective orientation labor activity of students with intellectual disabilities in the conditions of a special school, which contributes to their further professional self-determination. After all, it is from school that children must learn the ability to withstand the workload, to bring the started work to the end, respect for other people's work. And these qualities are necessary in any profession.