Перегляд за Автор "Зосімова, В. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТПМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Зосімова, В. В.У статті розглянуто оволодіння монологічним мовленням, яке має велике значення для розвитку мовлення дітей, оскільки саме при побудові монологу найбільшою мірою виявляються їх мовленнєві вміння. Монологічне мовлення вважається більш складною формою зв'язного мовлення, ніж діалогічне, воно демонструє всі мовні досягнення дітей, тому його розвиток має дуже важливе місце в логопедичній роботі з молодшими школярами, тому як розвинене монологічне мовлення є необхідною умовою навчання дитини в школі. Зазначено, що навіть незначні мовленнєві порушення можуть в подальшому позначитися на навчанні дитини в школі, наприклад, при освоєнні процесів письма і читання. The article examines the mastery of monologue speech, which is of great importance for the development of children's speech, since it is during the construction of a monologue that their speech skills are revealed to the greatest extent. Monologic speech is considered a more complex form of coherent speech than dialogic speech, it demonstrates all linguistic achievements of children, so its development has a very important place in speech therapy work with younger schoolchildren, because developed monologic speech is a necessary condition for a child's education at school. It is noted that even minor speech disorders can later affect the child's education at school, for example, when mastering the processes of writing and reading.