Перегляд за Автор "Захарова, Д. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗастосування лялькотерапії та музикотерапії у корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-20) Захарова, Д. І.; Галій, А. І.Лялькова терапія, музикотерапія, арт-методи - це ефективні методи виправлення труднощів емоційного та особистісного розвитку дитини. Завдяки ігровій діяльності діти мають можливість розвивати слухову пам’ять, залучаючись до корекційно-розвивальної роботи, догляду за здоров’ям та корекції. Кукольная терапия, музыкальная терапия, художественные методы - эффективные методы коррекции эмоционального и личностного развития ребенка. Благодаря игровым занятиям у детей появляется возможность развивать слуховую память, заниматься коррекционной и развивающей работой, заботиться о здоровье и исправлять ошибки. Puppet therapy, music therapy, art methods are effective methods of child’s emotional and personal development difficulties correction. Through game activities, children have the opportunity to develop hearing memory, engaging in correctional and development work, health care and correction ways.
- ДокументОсобливості трудового виховання дітей з помірними інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Захарова, Д. І.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей процесу трудового виховання дітей з помірними інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. Охарактеризувано роль трудового виховання у розвитку дитини молодшого шкільного віку. Розглянуто систему трудового виховання молодших школярів із помірними інтелектуальними порушеннями. Вивчено особливості та рівень сформованості трудових умінь і навичок у дітей молодшого шкільного віку з помірними інтелектуальними порушеннями. Розроблено та експериментально апробовано рекомендації щодо корекційної роботи, спрямованої на розвиток соціалізації та формування самостійності у дітей молодшого шкільного віку з помірними інтелектуальними порушеннями. Зроблено аналіз ефективності корекційних занять з трудової діяльності. In the qualification work the theoretical analysis of special processes of labor education of children with moderate intellectual disabilities of primary school age is carried out. The role of labor education in the development of a child of primary school age is described. The system of labor education of young schoolchildren with moderate intellectual disabilities is considered. Peculiarities and level of formation of labor skills in children of primary school age with moderate intellectual disabilities have been studied. Recommendations for corrective work aimed at the development of socialization and the formation of independence in children of primary school age with moderate intellectual disabilities have been developed and experimentally tested. The analysis of efficiency of correctional occupations on labor activity is made.
- ДокументСОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ З ПОМІРНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗА ДОПОМОГОЮ КОРЕКЦІЙНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Захарова, Д. І.У публікації досліджено соціалізацію дітей з помірними інтелектуальними порушеннями за допомогою корекційного навчання і виховання, що полягає у формуванні тих навичок та вмінь дітей з порушеннями розумового розвитку (в тому числі помірними) які необхідні для свідомого і самостійного (на скільки це можливо) вирішення різноманітних життєвих проблем, зокрема, користування транспортом, засобами зв’язку, організації власного дозвілля і побуту, виконання норм і правил культурної поведінки в суспільстві, родині, формування понять про сімейні стосунки та родину та формування усвідомленого, відповідального ставлення до міжособистісних стосунків та планування власного сімейного життя. The publication examines the socialization of children with moderate intellectual disabilities with the help of remedial education and upbringing, which consists in the formation of those skills and abilities of children with intellectual disabilities (including moderate ones) that are necessary for the conscious and independent (as far as possible) solution of various life problems problems, in particular, the use of transport, means of communication, the organization of one's own leisure and life, the fulfillment of norms and rules of cultural behavior in society, the family, the formation of concepts about family relationships and the family, and the formation of a conscious, responsible attitude to interpersonal relations and planning one's own family life.