Перегляд за Автор "Журенко, М. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОТИВ «МАНДРІВКИ» У ПОЕЗІЇ АЙХЕНДОРФА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-02) Журенко, М. М.; Ільїницька, О. П.Стаття присвячена німецькому романтикові Айхендорфу. Увагу зосереджено на ліричній поезії Ейхендорфа та виявлено основні мотиви його поезії. Предметом дослідження є мовно-стилістичні засоби, що виражають концепт "мандрівка" в ліричній поезії Ейхендорфа. У своїй ліриці, особливо в мандрівних циклах, Айхендорф щедро змальовує всі пори року, добираючи для кожної з них особливі відтінки та кольори. Візуальні образи ніби множаться, подвоюються асоціаціями пір року, віку людей, доль. Поняття "мандрівка" не випадково присутнє в ліриці Айхендорфа. З одного боку, воно виражає автобіографічні мотиви. З іншого боку, воно виступає безпосереднім продовженням народнопісенних традицій, які були надзвичайно популярними на всіх етапах розвитку німецької поезії, починаючи з мінезингерів і мейстерзингерів, і особливо серед романтиків. Крім того, на особливу увагу заслуговує втілення релігійного світогляду поета в мотиві подорожі та і розуміння самого людського життя як своєрідної мандрівки. Мандрівка героя у просторі та часі втілюється у надзвичайно виразних, багатих на інтонації поетичних формах. This article is devoted to German romanticist Eichendorf. The attention is focused on the Eichendorf’s lyric poetry and reveals the main motifs of his poetry. The subject of the research is the linguistic and stylistic means that express the concept of “Die Wanderung” in Eichendorf’s lyric poetry. In his lyric poetry, especially in the wandering cycles, Eichendorf generously depicts all seasons, choosing special shades and colours for each one. Visual images seem to be multiplied, doubled by associations of seasons, people’s age, destinies. The concept of “journey” is not accidental in Eichendorf’s lyric poetry. On the one hand, it expresses autobiographical motifs. On the other hand, it acts as an immediate continuation of folk song traditions that were extremely popular at all stages of the development of German poetry, starting with minnesänger and meistersingers, and especially among romantics. Moreover, the embodiment of poet’s religious worldview in journey motifs and understanding of human life itself as a kind of journey also deserve special attention. The journey of the character through space and time is embodied in extremely expressive, rich in intonations poetic forms.
- ДокументТема жінки в поемі Ш. Руставелі "Витязь в барсовій шкурі"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-04-09) Журенко, М. М.У статті порушено тему жінки в поемі Ш. Руставелі «Витязь в барсовій шкурі». Автор відображає самобутню ідею благоговіння перед жінкою. Грузинському народу був чужий гаремно-замкнений спосіб життя жінки. Неодноразово жінки відігравали визначну роль у політичному, суспільному і культурному житті країни. В статье затронута тема женщины в поэме Ш. Руставели «Витязь в тигровой шкуре». Автор отражает самобытную идею благоговения перед женщиной. Грузинскому народу был чужд гаремно-замкнутый образ жизни женщины. Неоднократно женщины играли выдающуюся роль в политической, общественной и культурной жизни страны. The article deals with the theme of women in Rustaveli's poem "The Knight in the Tiger's Skin". The author reflects the original idea of reverence towards a woman. The Georgian people were alien to the harem-like enclosed lifestyle of a woman. Repeatedly women played a prominent role in the political, social and cultural life of the country.