Перегляд за Автор "Жукова, Н. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГУБРИСТИЧНІ ПРАГНЕННЯ ТА ЦІЛІ ДОСЯГНЕНЬ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Фоменко, К. І.; Жукова, Н. С.У тезах розкрито можливості сучасного психологічного інструментарію для дослідження навчальної мотивації підлітків, розробленого вітчизняними вченими з метою вивчення цілей навчальних досягнень і губристичних прагнень школярів, відповідно до зарубіжних концепцій. Показано теоретичні підходи до визначення цілей навчальних досягнень і губристичної мотивації. Визначено кореляційні зв’язки між губристичними прагненнями і цілями навчальних досягнень підлітків. The study reveals the possibilities of modern psychological tools for studying the educational motivation of adolescents. They were developed by domestic scientists in order to study the goals of educational achievements and the hubristic aspirations of schoolchildren, in accordance with foreign concepts. The theoretical approaches to the definition of goals of educational achievements and a hubristic motivation are shown. The correlation between the ambitious aspirations and goals of educational achievements of adolescents are determined.
- ДокументПСИХОДІАГНОСТИКА СТРЕС-ФАКТОРІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Фоменко, К. І.; Жукова, Н. С.У статті розглянуто проблему психодіагностики стрес-факторів навчальної діяльності учня основної школи. Психодіагностичний інструментарій був створений на основі опитувальника «Стрес-фактори навчально-пізнавальної діяльності студентів» (М. А. Кузнєцов, 2015). В статье рассмотрена проблема психодиагностики стресс-факторов учебной деятельности ученика основной школы. Психодиагностический инструментарий был создан на основе опросника «Стресс-факторы учебно-познавательной деятельности студентов» (М. А. Кузнецов, 2015). The article deals with the problem of psychodiagnostics of stress factors of educational activity of a primary school student. The psychodiagnostic toolkit was created on the basis of the questionnaire "Stress factors of students' learning and cognitive activity" (M. A. Kuznetsov, 2015).