Перегляд за Автор "Жеребний, М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ В УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Жеребний, М.; Жерновникова, О.У статті проаналізовано вивчення математики в профільній школі, що має особливу цінність, оскільки воно дає учням фундаментальні знання та навички, необхідні для продовження навчання та професійної діяльності. Підтримка постійного пізнавального інтересу учнів у профільних класах є одним із пріоритетних завдань вчителів математики. Наведено складові формування пізнавального інтересу на уроках математики. Зазначено, що пізнавальний інтерес до математики серед учнів профільних класів є важливим завданням, якому вчителі повинні приділяти постійну увагу та зусилля. The article analyzes the study of mathematics in a specialized school, which is of particular value, as it provides students with fundamental knowledge and skills necessary for continuing education and professional activity. Maintaining the constant cognitive interest of students in specialized classes is one of the priority tasks of mathematics teachers. The components of the formation of cognitive interest in mathematics lessons are given. It is noted that cognitive interest in mathematics among students of specialized classes is an important task to which teachers should pay constant attention and effort.