Перегляд за Автор "Дурдиєв, И."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗМІСТ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ЛІНІЇ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Асєєва, І. В.; Торумова, Я.; Дурдиєв, И.У публікації визначено зміст функціональної лінії в курсі алгебри і початків математичного аналізу. Функціональна змістовно-методична лінія курсу шкільної математики є однією з основоположних ліній, що проходить через весь курс, починаючи з арифметичних залежностей в початковій школі та є основою математичного аналізу. Зазначено, що в сучасній шкільній математиці використовується теоретико-множинний підхід, що дозволяє розглядати всі варіанти визначення поняття функції і способи її завдання: аналітичний, графічний, табличний, словесний. Варіації введення визначення залежать тільки від вікової категорії учнів, починаючи від наочно-інтуїтивного сприйняття залежно до формального визначення, що формується в старших класах, і бачення авторів навчально-методичних комплексів, які дотримуються генетичного трактування поняття «функція», що дозволяє відобразити динамічну природу функції і застосувати її до моделювання реальних процесів. The publication defines the content of the functional line in the course of algebra and the beginnings of mathematical analysis. The functional content-methodical line of the school mathematics course is one of the fundamental lines that runs through the entire course, starting with arithmetic dependencies in elementary school and is the basis of mathematical analysis. It is noted that in modern school mathematics, a theoretical-multiple approach is used, which allows considering all options for defining the concept of a function and methods of its assignment: analytical, graphical, tabular, verbal. Variations in the introduction of the definition depend only on the age category of the students, starting from the visual-intuitive perception depending on the formal definition that is formed in the senior classes, and the vision of the authors of the educational and methodological complexes, which adhere to the genetic interpretation of the concept of "function", which allows to reflect the dynamic nature of the function and apply it to the simulation of real processes.
- ДокументФОРМИ, МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КОРЕНЯ N-ГО СТЕПЕНЯ З ДІЙСНОГО ЧИСЛА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Токар, М. Г.; Цигульов, П. В.; Дурдиєв, И.У статті автором запропоновано форми, методи і технології організації навчальної діяльності учнів у процесі вивчення кореня n-го степеня з дійсного числа. Зазначено, що в процесі вивчення кореня n-го степеня з дійсного числа, доцільно використовувати фронтальну та індивідуальну форми навчання, а також технологію диференційованого навчання. In the article the author proposes forms, methods and technologies of organization of educational activity of students in the process of studying the root of the nth degree from the real number. It is noted that in the process of studying the root of the nth degree from a real number, it is advisable to use frontal and individual forms of learning, as well as the technology of differentiated learning.