Перегляд за Автор "Дранник, С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсновні форми і методи формування вмінь співробітництва у молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Дранник, С.У статті розглянуто основні форми і методи формування вмінь співробітництва у молодших школярів. Співробітництва надає можливість молодшим школярам ефективно освоювати оточуючий світ, вирішувати проблемні ситуації, справлятися зі стресом тощо. Діти молодшого шкільного віку вирізняються зацікавленістю, пізнавальною активністю і прагненням до навчання, співробітництва та активної й самостійної діяльності. Зауважено, що серед методів, які сприяють формуванню вмінь співробітництва молодших школярів слід виділити рольові ігри, проєкти, проблемні творчі завдання, проведення екскурсій, олімпіад, спектаклів тощо. Формами роботи, котрі розвивають вміння співробітництва молодших школярів, є парні та групові. The article examines the main forms and methods of forming cooperation skills in younger schoolchildren. Cooperation provides an opportunity for younger schoolchildren to effectively master the world around them, solve problem situations, cope with stress, etc. Children of primary school age are distinguished by their interest, cognitive activity and desire for learning, cooperation and active and independent activities. It was noted that role-playing games, projects, problematic creative tasks, conducting excursions, Olympiads, performances, etc., should be highlighted among the methods that contribute to the formation of cooperation skills of younger schoolchildren. Forms of work that develop cooperation skills of younger schoolchildren are pairs and group work.
- ДокументПитання співробітництва молодших школярів: психолого-педагогічний аспект(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Дранник, С.У публікації розглянуто питання співробітництва молодших школярів. Зазначено, що співробітництво передбачає сумісну діяльність, в процесі якої всі учасники отримують користь. Як одна із цінностей культури, співробітництво стає підґрунтям життєво важливим способам поведінки і діяльності людини, забезпечуючи особливості її самореалізації, а також дозволяє транслювати досвід позитивної, співтворчої взаємодії. The publication examines the issue of cooperation of younger schoolchildren. It is noted that cooperation involves joint activity in the process of which all participants benefit. As one of the values of culture, cooperation becomes the basis for vital ways of human behavior and activity, providing the features of its self-realization, and also allows broadcasting the experience of positive, co-creative interaction.