Перегляд за Автор "Дорошева, С. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання театралізованої діяльності в розвитку комунікативних здібностей дітей молодшого шкільного віку із ЗНМ III рівня(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Дорошева, С. Ю.У кваліфікаційній роботі обґрунтовано можливість використання театралізованих ігор у процесі розвитку комунікативних здібностей у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня, що мають заїкання у спільній діяльності педагога та дітей. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «театралізована гра», «комунікативні здібності», «загальне недорозвинення мовлення», «театральна діяльність». Визначено, що методика театралізованої гри може служити ефективним інструментом для педагогічної практики та сприяти вирішенню завдань щодо покращення комунікативних навичок у дітей з ЗНМ ІІІ рівня, що мають заїкання. Розроблено та експериментально апробовано корекційну методику, спрямовану на застосування театралізованої діяльності у розвитку комунікативних навичок молодших школярів із ЗНМ ІІІ рівня, що мають заїкання. In the qualification work, the possibility of using theatrical games in the process of developing communicative abilities in primary school children with general speech and language impairment at the III level, who stutter, is substantiated in the joint activities of the teacher and children. A definitive characteristic of the key concepts of the research is given: "theatrical game," "communicative abilities," "general speech and language impairment," "theatrical activity." It is determined that the methodology of theatrical games can serve as an effective tool for pedagogical practice and contribute to solving tasks to improve communicative skills in children with speech and language impairment at the III level who stutter. A correctional methodology aimed at applying theatrical activities in the development of communicative skills in primary school children with speech and language impairment at the III level who stutter has been developed and experimentally tested.
- ДокументТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСОБУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Дорошева, С. Ю.У публікації розглянуто використання театралізованої діяльності як засобу соціалізації дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовлення, яка посідає важливе місце у розмаїтті засобів впливу на соціалізацію особистості. Теоретично обґрунтувано та розроблено психолого-педагогічне забезпечення супроводу соціалізації дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовлення засобами театралізованої діяльності. The publication considers the use of theatrical activity as a means of socialisation of primary school children with speech disorders, which occupies an important place in the variety of means of influencing the socialisation of the individual. The psychological and pedagogical support for the socialisation of primary school children with speech impairments is theoretically substantiated and developed with speech impairments through theatrical activities.